Opdracht: Een stijl ontwerpen voor mijn forum het is een pokemon forum en in de header moet de naam Pokémon Wave staan
Beloning/wederdienst: Moderator+vermelding naam &site
Neem contact op via: PB
[GEZOCHT]Pokémon Stijl
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
- cheese-union
- Contacteer:
Re: [GEZOCHT]Pokémon Stijl
cheese-union,
Ik denk dat stylers alleen exclusieve styles maken voor een geldvergoeding (uit eigen ervaring
), een stijl maken is moeilijk!
Ik denk dat stylers alleen exclusieve styles maken voor een geldvergoeding (uit eigen ervaring

Voormalig Support Teamlid
Re: [GEZOCHT]Pokémon Stijl
Zoiezo vragen webdesigners geld, ik ook. Maar 10th_user het is niet moeilijk het in elkaar zetten en de kleur mooi en goed neer zetten is wel wat werk ik ben met een design dan wel een echt goed design zo een week of 2 bezig, en dan ben ik nog niet tevree over de kleur. Heb ik altijd.10th_user schreef:cheese-union,
Ik denk dat stylers alleen exclusieve styles maken voor een geldvergoeding (uit eigen ervaring), een stijl maken is moeilijk!