Hallo
Ik heb succesvol een phpbb3 geinstalleerd op server 1, maar nu is die gratis server vaak down, dus heb ik net de nieuwste versie van 3 gedownload en geinstalleerd op versie 2. Maar hoe importeer in nu de forums?
forums importeren.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: forums importeren.
Ik begrijp je niet goed maar ik neem aan dat je alle gegevens etc. weer in je nieuwe forum wilt hebben.
Als je dat wilt moet je even je database back-uppen. Dat doe je door naar je beheerderspaneel te gaan en dan naar Onderhoud. Daar kan je een backup maken en die later importeren in je nieuwe forum.
Als je dat wilt moet je even je database back-uppen. Dat doe je door naar je beheerderspaneel te gaan en dan naar Onderhoud. Daar kan je een backup maken en die later importeren in je nieuwe forum.
Ex-Service Teamlid
dus zo kun je de categorieen, forums, onderwerpen en posts overzetten?
En natuurlijk de gebruikersjustme3 schreef:dus zo kun je de categorieen, forums, onderwerpen en posts overzetten?

Ja dat kan.
Ex-Service Teamlid
Oke ik heb hem op mn pc opgeslagen, hoe importeer ik dat op het andere forum? waar moet ik het backup bestand naar uploaden?
Ga naar je myadmin van je database. En voer daar de SQL uit die je net hebt backupt.
Ex-Service Teamlid