Welke MOD'S

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
MeGeNeRaL

Welke MOD'S

Bericht door MeGeNeRaL » 13 dec 2007, 08:37

Hallo,

Graag zou ik mijn forum er zou willen uitlaten zien. Weet iemand welke mod's hier gebruikt worden.

IK zoek dus het volgende:

1. Net onder het logo, wil ik graag een menu in mijn forum hebben, net als dit forum.
2. Ik zou graag een welkoms pagina willen, met de laatste 10/15 postings op de beginpagina
2. Ik zou graag rss feeds willen gebruiken, die deze postings dan ook weer zichtbaar maken in een RSS Feed reader.

Wie kan mij hiermee helpen.?? Ik heb deze vraag al in andere forums gesteld maar daar konden ze mijn niet echt verder helpen. :cry:

Mijn dank zou groot zijn!

Groeten Edwin

Roofiej0

Re: Welke MOD'S

Bericht door Roofiej0 » 13 dec 2007, 14:04

Een menu waar je waarschuwingen of korte berichtjes kan achterlaten?
1.Neem de Announcement Mod - Zoek op phpbb.com
2.Je bedoelt dat je een aparte pagina hebt? Of dat ze gewoon boven het forum staan?
3.Zou je aan phpbb.nl moeten vragen, die werken ook zo :P
Ex-Service Teamlid

MeGeNeRaL

Re: Welke MOD'S

Bericht door MeGeNeRaL » 14 dec 2007, 01:08

Bedankt voor je replay,

Kijk normaal als je op het forum komt zie je direct het forum zeg kijk zoals hier

Nu wil mijn forum er zou eruit laten zien dus boven aan menu knoppen en een nieuwe eerste pagina, waar de laatste postings in komen te staan die dan weer aande rss gekoppeld zijn.

Begrijp je een beetje mijn bedoeling? :)

Groeten Edwin

Gesloten