Vragen over phpBB .3.0.0.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Vragen over phpBB .3.0.0.
Is phpBB .3.0.0. die donderdag uitkomt de definitieve/gefinishte versie ?
En is deze style phpBB .3.0.0. compatibel of word deze compatibel gemaakt: http://demo.phpbb3styles.net/Darkness ?
En is deze style phpBB .3.0.0. compatibel of word deze compatibel gemaakt: http://demo.phpbb3styles.net/Darkness ?
Re: Vragen over phpBB .3.0.0.
Ja en bijna ja.
Wat betreft de stijl...
Ik weet niet of er stijlwijzigingen komen
Wat betreft de stijl...
Ik weet niet of er stijlwijzigingen komen

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Ik hoop het niet! Iemand die dit weet?lifeguard schreef:Ik weet niet of er stijlwijzigingen komen
Tot nu toe zijn er geen wijzigingen.
Voor prosilver is er één wijzing zover ik weet, of eerder een kleine correctie (er is een <br /> toegevoegd) IIRCpaul schreef:Tot nu toe zijn er geen wijzigingen.
voor subsilver2 stijlen is er niks veranderd.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Is dat toevallig die /br die er voor zorgt dat de wie is online regel er weer goed staat ?Raimon schreef:Voor prosilver is er één wijzing zover ik weet, of eerder een kleine correctie (er is een <br /> toegevoegd) IIRCpaul schreef:Tot nu toe zijn er geen wijzigingen.
Ja, dat is die.lifeguard schreef:Is dat toevallig die /br die er voor zorgt dat de wie is online regel er weer goed staat ?Raimon schreef:Voor prosilver is er één wijzing zover ik weet, of eerder een kleine correctie (er is een <br /> toegevoegd) IIRCpaul schreef:Tot nu toe zijn er geen wijzigingen.
Ok dankje!
Ik had em namelijk ergens gezien, en dacht eerst dat ik weer iets fout gedaan had
Ik had em namelijk ergens gezien, en dacht eerst dat ik weer iets fout gedaan had