installatieproblemen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
rottweilerke

installatieproblemen

Bericht door rottweilerke » 07 dec 2007, 18:54

ik heb een phpbb forum geinstalleert, maar heb er problemen mee
sinds kort geraak ikzelf als beheerder niet meer in het beheerderspaneel, en er kunnen ook geen berichten worden geplaatst op het forum
het forum staat op http://www.rottweilerforum.be

kan iemand mij hiermee helpen ?

alvast bedankt
Verplaatst van ServiceTeam-forum. Je hebt je forum al geïnstalleerd, maar blijkbaar lukken sommige dingen niet. We helpen je via onze supportforums wel!
- Stef

Niek
Contacteer:

Re: installatieproblemen

Bericht door Niek » 07 dec 2007, 20:55

Wat werkt er niet.
Krijg je een foutmelding oid.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

rottweilerke

Bericht door rottweilerke » 08 dec 2007, 11:16

Niek schreef:Wat werkt er niet.
Krijg je een foutmelding oid.
ik kan geen gebruik maken van het beheerderspaneel, inloggen is ook een probleem, na een 3 tal pogingen geraak ik pas ingelogd !
heb intussen een phpBB2 versie geinstaleert !

Gamemaniak
Contacteer:

Bericht door Gamemaniak » 08 dec 2007, 16:27

Wat vriendelijker zou ook mogen, en als jij gelijk een andere versie gaat installeren en niet zegt wat het probleem is hoe kunnen we je dan ooit helpen :? ?

rottweilerke

Bericht door rottweilerke » 10 dec 2007, 12:00

Gamemaniak schreef:Wat vriendelijker zou ook mogen

:o jongens toch :roll:
khad kunnen denken dak hier nie veel hulp zou krijgen, jaag vlug de mensen weg met teksten zoals hierboven, en je bent van de problemen af die je zelf niet opgelost krijgt, en weer wa werk minder

Gamemaniak
Contacteer:

Bericht door Gamemaniak » 10 dec 2007, 14:30

Weg jagen? Ik zij het alleen maar, omdat je post niet erg vriendelijk overkwam, dat is mijn persoonlijke mening. En als je al had verwacht dat je niet veel hulp zou krijgen, wat doe je hier dan? Je moet er wel rekening mee houden dat je niet binnen 10 minuten wordt geholpen, aangezien er veel mensen hier nog op school zitten ;) Maar nu je phpbb2 hebt geinstalleerd is het probleem er dus niet meer, dus zal ik ook niet verder meer discussieren hierover.

Gesloten