Kader
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- marian0810
- Contacteer:
Re: Kader
Dus... wat is nou je schermresolutie? Die is dan waarschijnlijk gewoon te laag?
Ik zie dat mijn bericht weggevallen is. Ook op het dierenforum van de AVRO was ik de enige met dit probleem. Messageboard kan het dan ook onmogelijk zijn. Mijn schermresolutie staat op standaard als bij iedereen en bij aanpassen verandert het probleem niet. Een mogelijkheid is, dat wij hier op Curaçao Amerikaanse hardware en software hebben en daarom op locale forums geen probleem hebben, maar alleen met Nederlandse. Eigenlijk vreemd, dat dit wereldwijd kan verschillen en ik blijf het raar vinden, dat het probleem zich niet als bezoeker voordoet.
Dan nog is het mij een raadsel, dat het probleem niet als bezoeker opdoemt maar wel als gebruiker op Nederlandse fora. Van een andere browser heb ik geen verstand hoe en wat ik dan moet doen en dan zou iedereen hier met Amerikaanse software dat dus moeten doen.
Software is precies hetzelfde overal ter wereld, en of je nouw in India op een Amerikaans forum zit of in Nederland op een Zuid-afrikaans forum, overal hoort het hetzelfde te zijn, ga maar naar een andere plaats en log eens in en kijk maar of je het probleem nog steeds hebt, dan kun je software de schuld geven.
Download je browser opnieuw, oninstalleer hem en installeer opnieuw kijk eens of dat helpt.
Download je browser opnieuw, oninstalleer hem en installeer opnieuw kijk eens of dat helpt.
Waarvandaan de browser downloaden; step by step pls. Ik heb ook links op "Internet Explorer" geklikt en dan gaat m'n scherm open met de bij mij normale openingspagina MSN. Wat dan? Was ik hier maar nooit aan begonnen en toch wil ik het opgelost zien.
Stel, dat het mijn browser is, hoe komt het dan, dat ik geen problemen op andere fora heb of is het de browser van de beheerster, waardoor alles voor iedereen goed komt?? Half zwanger bestaat toch ook niet.

Ik ben er weliswaar uit, maar ben niet gelukkig met de kleine lettertjes. Een deskundige vertelde mij, dat de maker van het forum dus phpbb een keuze maakt in de page format en die wijkt dus blijkbaar af. Hij raadde me aan om eerst de textsize op medium te zetten (stond het al) en dan toch de schermresolutie op 1024 by 768, terwijl ik 800 by 600 had zoals hier normaal is. Thanks voor al jullie moeite.
- marian0810
- Contacteer:
Daarom vroeg ik dus wat je schermresolutie was, en als je dan alleen maar zegt "standaard" dan gaat iedereen er vanuit dat je 1024x768 bedoelt want dat is nou eenmaal standaard tegenwoordig en daar worden dus websites op afgestemd. Het is dus niet phpbb die afwijkt maar jijzelf.
http://www.netlash.com/log/schermresolutie
http://www.netlash.com/log/schermresolutie
Kijk marian je doet natuurlijk je best, maar jij preekt voor jouw parochie en ik voor de mijne. Ik geloof graag, dat de standaard daar is zoals je zegt, maar ik woon hier op de Antillen en zeg dat de standaard hier bovenal nog afwijkend de oude is en misschien kan jij dat op jouw beurt ook geloven. In ieder geval ontgaat mij het voordeel voor jullie standaard, want nu moet je bijna een vergrootglas gebruiken om te kunnen lezen en als je al niet kippig bent word je dat alsnog tenzij je bereid bent constant horizontaal te scrollen, hetgeen soms niet eens kan heb ik gemerkt.
Ik zit hier op een Engelstalig phpbb-forum en die is gewoon onze standaard.