Hallo ik ben nieuw hier en heb een paar vragen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
tjo

Hallo ik ben nieuw hier en heb een paar vragen

Bericht door tjo » 06 dec 2007, 21:22

Ik ben blij verrast door deze phpbb te vinden. Ik heb de volgende vragen; is er een faq, - waar zitten jullie (phpbb) verdiensten bij het gebruik van dit phpbb platform?, - ik ben van voornemens om een 10-tal forums op te zetten heeft er iemand een tip hoe dit het beste aan te pakken? - en kan ik dat allemaal gratis en voor niks met dit platform?? Geen addertjes??
Verplaatst van SVT
- ElbertF

ElbertF
Contacteer:

Re: Hallo ik ben nieuw hier en heb een paar vragen

Bericht door ElbertF » 06 dec 2007, 21:32

Welkom Tjo, :P

Neem hier eens een kijkje voor informatie over het opzetten en beheren van een phpBB forum: http://www.phpbb.nl/documentatie

phpBB is 100% gratis, gemaakt en ondersteund door vrijwilligers wereldwijd. De enige kosten die je mogelijk hebt liggen bij je webhost, gezien je jezelf wel een plekje op het internet moet verschaffen.

Gesloten