Problemen met rangen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Ducos

Problemen met rangen

Bericht door Ducos » 06 dec 2007, 17:18

• Wat is het probleem? Problemen met rangen instellen
    Wanneer ontstond het probleem?
    Adres van je forum: http://www.ducos-zone.nl/dug/phpBB/
    Modifications op je forum:?
    Huidige stijl:ClanDarknez21
    phpBB versie:phpBB 2.0.22
    Waar is je forum gehost:www.one.com
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee, alleen proberen rangen toetevoegen
Heb 2 vragen,

Ik wil iemand op mijn forum admin maken, dit doe ik door in het admin panel te gaan en dan zijn profiel te weizigen en als rang ''Site Admin'' te maken. Maar achter zijn naam staat wel site admin maar kan helemaal niks als site admin zoals berichten verwijderen en in het admin panel. Help! wat doe ik fout?

Ik wil een apart forum gedeelte maken voor Clanmembers wat andere niet kunnen lezen. Ik heb al een rang gemaakt ''clanmembers'' maar hoe wijs ik een forum catergorie toe aan clanmembers.

Mvg,
Ducos
Laatst gewijzigd door Ducos op 06 dec 2007, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Ducos

Re: Problemen met rangen

Bericht door Ducos » 06 dec 2007, 17:24

Hier staat niet het antwoord op mijn vraag :cry:

Frank

Bericht door Frank » 06 dec 2007, 17:28

Ducos schreef: Ik wil iemand op mijn forum admin maken, dit doe ik door in het admin panel te gaan en dan zijn profiel te weizigen en als rang ''Site Admin'' te maken. Maar achter zijn naam staat wel site admin maar kan helemaal niks als site admin zoals berichten verwijderen en in het admin panel. Help! wat doe ik fout?
Je moet ook nog via Gebruikerspermissies, via het Admin Control Panel de gebruiker van Gebruiker naar Beheerder switchen.

succes
Een discussie van een idioot winnen is onmogelijk. Hij haalt je neer tot op zijn niveau en daar pakt hij je op ervaring.

Ducos

Bericht door Ducos » 06 dec 2007, 17:49

Gek dat ik geen gebruikers lijst zie als ik daar op klik wat je zei :|
http://www.ducos-zone.nl/Bullshit/gek.bmp

-_-_-_-_-EDIT-_-_-_-_-

Andere vraag nog, bij de forum catergorie wil ik dat iedereen kan posten,
hoe stel ik dit in?

Niek
Contacteer:

Bericht door Niek » 06 dec 2007, 19:00

Je zult eerst nog de gebruikersnaam moeten invullen.
Als je hem niet precies weet klik je op Een gebruikers zoeken (de rechtse). Hier kun je aangeven of dat lid een gebruikers of een beheerder is.
Ducos schreef:Ik wil een apart forum gedeelte maken voor Clanmembers wat andere niet kunnen lezen. Ik heb al een rang gemaakt ''clanmembers'' maar hoe wijs ik een forum catergorie toe aan clanmembers.
Je zult voor dat forum, bij forum permissies, alles op prive moeten zetten. Vervolgens maak je een gebruikersgroep aan.
Vervolgens geef je deze gebruikersgroep toegang tot het forum. Dit doe je onder Groepsbeheer => Permissies.
Als laatste stap voeg je alle "clanmembers" toe aan die gebruikersgroep.

Succes!
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Gesloten