Stop1040
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Stop1040
Awww, de tweede.Salomon schreef:Ik 32 uur, in de tweede.

Gewoon lief. 

whehe
maarja.. 40uur in de 2e slaat toch gewoon nergens op
(ik vind dat huil-smiley echt lelijk!!
)

Voormalig Support Teamlid
Echt, jullie zullen nog is wat meemaken wanneer je straks gaat werken 

- Robin Huurman
4-Havo, 25 uur les. Maar... werk is ook echt alleen op je werk, scholieren moeten ook nog huiswerk maken. Voor de gemiddelde havo-leerling is dat ( volgens mijn mentor ) 12 uur per week.
Dan zit je op ehm... 25 + 12 = (toch maar beter op moeten letten bij wiskunde) 37 uur. En dat verschilt niet veel met een werkweek.
Enne... 10th_user, ik vind dat toch wel knap... elke dag tot het 8ste les hebben, terwijl ik toch meerdere malen berichten van je tegenkom geplaatst rond 2 uur... 's middags. In welke tijdszone zit Groningen Tegenwoordig?
Dan zit je op ehm... 25 + 12 = (toch maar beter op moeten letten bij wiskunde) 37 uur. En dat verschilt niet veel met een werkweek.
Enne... 10th_user, ik vind dat toch wel knap... elke dag tot het 8ste les hebben, terwijl ik toch meerdere malen berichten van je tegenkom geplaatst rond 2 uur... 's middags. In welke tijdszone zit Groningen Tegenwoordig?
-
- Contacteer:
hij zit gewoon op school achter internet
en dat noemen ze hard werken

25 lesuren van 50 minuten jaRobin Huurman schreef:4-Havo, 25 uur les. Maar... werk is ook echt alleen op je werk, scholieren moeten ook nog huiswerk maken. Voor de gemiddelde havo-leerling is dat ( volgens mijn mentor ) 12 uur per week.

Ik zit zelf 2 * 11 uur + 2 * 8 uur op school, 38, plus op maandag ben ik gemiddeld alleen al ruim 8 uur met huiswerk bezig, plus wat ik savonds en in weekend doe.
Ik zit op 4VMBO, en ik heb 36 lesuren.
36 x 0,75 = 27 uur.
Dan maakt de gemiddelde leerling 1 uur per dag huiswerk, wat gehalveerd wordt als je altijd goed oplet in de les en ook in de les je huiswerk af krijgt. Voor mij is 30 minuten per dag genoeg (behalve vrijdag en zaterdag).
30 x 5 = 150 minuten = 2,5 uur.
dat is niet meer dan 29,5 uur, waar dan nog 3 uur bij komt met boekverslagen en lastige werkstukken.
Dus als jij meer dan 35 uur in de week met school bezig bent mag je gaan zeuren, maar 3/4 van de leerlingen die "gestaakt" hebben halen dit bij lange na niet, omdat ze bijna niets thuis doen aan huiswerk.
36 x 0,75 = 27 uur.
Dan maakt de gemiddelde leerling 1 uur per dag huiswerk, wat gehalveerd wordt als je altijd goed oplet in de les en ook in de les je huiswerk af krijgt. Voor mij is 30 minuten per dag genoeg (behalve vrijdag en zaterdag).
30 x 5 = 150 minuten = 2,5 uur.
dat is niet meer dan 29,5 uur, waar dan nog 3 uur bij komt met boekverslagen en lastige werkstukken.
Dus als jij meer dan 35 uur in de week met school bezig bent mag je gaan zeuren, maar 3/4 van de leerlingen die "gestaakt" hebben halen dit bij lange na niet, omdat ze bijna niets thuis doen aan huiswerk.
- Robin Huurman
Nee 25 uur, ik heb het zelf al uitgerekend!paul schreef:25 lesuren van 50 minuten jaRobin Huurman schreef:4-Havo, 25 uur les. Maar... werk is ook echt alleen op je werk, scholieren moeten ook nog huiswerk maken. Voor de gemiddelde havo-leerling is dat ( volgens mijn mentor ) 12 uur per week.
Enne... 10th_user, ik vind dat toch wel knap... elke dag tot het 8ste les hebben, terwijl ik toch meerdere malen berichten van je tegenkom geplaatst rond 2 uur... 's middags. In welke tijdszone zit Groningen Tegenwoordig?.
Ik zit zelf 2 * 11 uur + 2 * 8 uur op school, 38, plus op maandag ben ik gemiddeld alleen al ruim 8 uur met huiswerk bezig, plus wat ik savonds en in weekend doe.
Bij ons (Vl.) zijn de uren 50 min lang... en ik heb er nu 32/week. Is dat in Nederland overal zo, 45min?10th_user schreef:Ik maak in de 2e klas nu ruim 40 uren, 1 uur is 3 kwartier..
50 bij mij.Sandrus schreef:Bij ons (Vl.) zijn de uren 50 min lang... en ik heb er nu 32/week. Is dat in Nederland overal zo, 45min?10th_user schreef:Ik maak in de 2e klas nu ruim 40 uren, 1 uur is 3 kwartier..
50 minuten bij mij per les = 1600 minuten, plus gemiddeld 160 minuten huiswerk p/w.
Kom ik op 1760 minuten school per week = 29,3 uur school per week. Niet ontzettend veel
Lekker computeren, lezen
Kom ik op 1760 minuten school per week = 29,3 uur school per week. Niet ontzettend veel

Lekker computeren, lezen

Jongens 40 uur is heel normaal.. daarbij moet je überhaupt al blij zijn dat er leraren zijn die je les willen geven.
Wij (de leerlingen/ouders van leerlingen) moeten ze deels gaan betalen dus ze geven maar lekker les 

- Bas
- Contacteer:
Ik wist niet dat mensen zo dom kunnen zijn: een uur is geen 45 minuten, geen 50 minuten, maar 60 minuten
En dat is ook op de hele aarde gelijk...

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Een school uur kan dat wel zijn, Bas. Maar daar heb jij natuurlijk geen ervaring mee 

in ieder geval, nu dus 11.00 zijn we weer aan het staken... samen allemaal buiten en de leeraren doen mee, hier in nijmegen...
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
-
- Contacteer:
Idioten, mij een beetje wakker maken om 10.30 op mn vrije dag XD 
Gaan ze "Bier en tieten, tralalala" zingen -_-