Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
JochemOnline
-
Contacteer:
Bericht
door JochemOnline » 24 nov 2007, 22:38
Wie is er goed met WordPress en zou mij op deze avond en anders morgen willen helpen met het veranderen van enkele dingen, bijv. logo'tje, pagina erbij, paginas veranderen, en enkele dingen erbij zetten
Leg via MSN ofzo wel uit wat

dan kunnen we de wederdienst ook overleggen

-
JochemOnline
-
Contacteer:
Bericht
door JochemOnline » 25 nov 2007, 11:49
Enkele dingen moeten toegevoegt worden aan mijn blog, en ik wil graag weten hoe ik een plaatje erbij kan posten,
Als ik hem er gewoon ergens tussen zet met de code dan krijg ik hem alleen maar gwn Zo:
tekst......
tekst.....
Plaatje
Tekst...
Tekst....
....
....
Terwijl ik wil dat ik het plaatje bijvoorbeel din het begin heb, en dan de tekst naast het plaatje, en zodra we onderaan het plaatje zijn met de tekst, dat de tekst dan verder gaat aan de kantlijn zoals hier:
http://tech.coenjacobs.net/2007/11/13/u ... -onderweg/
Ja Coen

heb jou site als voorbeeld.. haha
Wijziging: Verder zoek ik ook nog een leuke theme
Weet jij er één? zetg de link dan als Reply hier in

-
Coen
Bericht
door Coen » 06 dec 2007, 14:10
Ik lees dit topic nu pas, sorry daarvoor.
Het is een standaard functionaliteit van Wordpress. Wanneer je een afbeelding in een post invoert, je selecteerd deze en geeft hem vervolgens via de
properties van de afbeelding een
align, rechts of links. Sleep hem dan vóór de tekst waar hij náást moet staan en hij zal er naast staan!
Succes er mee!
PS. Mocht je hier nog meer problemen mee krijgen, PM of mail me dan even. Ik lees niet alle topics meer...