Verkeerd topic verwijderd...
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Verkeerd topic verwijderd...
Hele vragenlijst doet er niet toe. Ik heb een verkeerd topic verwijderd, een globale mededeling met heel veel informatie in. Enige kans dat ik die nog terug kan plaatsen of zoiets? Ik vrees van niet, maar misschien toch...?
Re: Verkeerd topic verwijderd...
alleen met een oude backup.
anders niet
anders niet

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Als je er geen back-up van hebt, is het onmogelijk.
Ik heb een backup, maar niet echt recent (2 weken geleden). Ondertussen is er niets aan dat topic veranderd, dus dat zit wel goed. Hoe kan ik het terugplaatsen? 

Installeer een nieuw forum, zet de back-up via phpMyAdmin terug. Zodra je het forum hebt terug gezet, pak je de inhoud uit het onderwerp en plaats je die opnieuw in het forum.
Ah zo, handig. Moet ik die backup dan eerst uitpakken ofzoiets, want - als ik me niet vergis - is dat in Gzip of iets dergelijks... Ik zal wel iets zoeken, het is niet zo dringend.
Is hij door phpBB3 gemaakt? Dan kan je hem in de store/ map plaatsen en via het systeem zelf weer rechtzetten.
"Via het systeem". Is dat via het Beheerderspaneel? Want daar vind ik het niet direct...
Ja zeker, Beheerderspaneel -> Onderhoud -> Database: Back-up
Nu zit ik volledig in de shit. Ik heb een testforum aangemaakt, die backup erop gezet, maar dat ding heeft de oude backup (van twee weken oud) op het goede forum gezet!!
Niets aan te doen zeker? 

En je had niet een back-up gemaakt van je huidige forum nu je zo loop te prutsen met de databases?Sandrus schreef:Nu zit ik volledig in de shit. Ik heb een testforum aangemaakt, die backup erop gezet, maar dat ding heeft de oude backup (van twee weken oud) op het goede forum gezet!!Niets aan te doen zeker?

Nou ja, in ieder geval staat je vragenlijst terug.

Kakker.
Ik had ook niet kunnen voorzien dat een backup op een nieuw forum zo'n gevolgen kon hebben aan het goede... Maar goed, het is geen openbaar forum, alleen voor mijn klasgenoten. Probleem is wel dat zij mij fysiek kunnen aanvallen...

Ik had ook niet kunnen voorzien dat een backup op een nieuw forum zo'n gevolgen kon hebben aan het goede... Maar goed, het is geen openbaar forum, alleen voor mijn klasgenoten. Probleem is wel dat zij mij fysiek kunnen aanvallen...