PHP 3 geactiveerd

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Trientsje

PHP 3 geactiveerd

Bericht door Trientsje » 21 nov 2007, 13:51

Ik heb phpbb3 geactiveerd, dat ging allemaal goed.

Maar nu als mensen een berichtje plaatsen daar ze niet via mijn site naar het forum gaan maar dus het "oude" adres dan komen de berichtjes niet in het nieuwe forum.

Hoe kan ik een link plaatsen zodat de mensen automatisch als ze op het oude forum komen doorgelinkt worden naar het phpbb3 forum?

Groetjes Trientsje

Niek
Contacteer:

Re: PHP 3 geactiveerd

Bericht door Niek » 21 nov 2007, 14:32

Je zou het oude forum natuurlijk uit kunnen schakelen, zodat er geen berichten meer geplaatst kunnen worden.

Wat ook een optie is, is om de mensen automatisch door te laten verwijzen naar het nieuwe forum.
Daarvoor kun je dit artikel eens doorlezen: Een Redirect maken via .htaccess
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Roofiej0

Bericht door Roofiej0 » 21 nov 2007, 15:50

Of voor de minder bekenden met phpbb : Forum uitschakelen -> daaronder staat een vak waar je een soort van reden kan inzetten of korte tekst. Zet daar gewoon de link in naar je nieuwe forum + een korte uitleg van : "Klik hier om naar het nieuwe forum te gaan."
Ex-Service Teamlid

Niek
Contacteer:

Bericht door Niek » 21 nov 2007, 16:00

Roofiej0 schreef:Of voor de minder bekenden met phpbb : Forum uitschakelen -> daaronder staat een vak waar je een soort van reden kan inzetten of korte tekst. Zet daar gewoon de link in naar je nieuwe forum + een korte uitleg van : "Klik hier om naar het nieuwe forum te gaan."
Bij het oude forum denk ik dat het om phpbb2 gaat en daarin zit geen optie om een omschrijving te geven.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Roofiej0

Bericht door Roofiej0 » 21 nov 2007, 17:21

Niek schreef:Bij het oude forum denk ik dat het om phpbb2 gaat en daarin zit geen optie om een omschrijving te geven.
Tsja, ik dacht zeg het er maar even bij. Ik had daar helemaal niet aan gedacht. Maar het is alsnog handig :P
Ex-Service Teamlid

Gesloten