Is dit tegestaan?

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
stuurman

Is dit tegestaan?

Bericht door stuurman » 30 okt 2003, 22:39

Hallo.

Ik ben bezig met een opleiding waar ik maar twee weken per kwartaal op school ben en de rest praktijk is.
Ik wil voor school (eigenlijk alleen voor mn klasgenoten en mezelf) een forum op zetten waarop informatie is te zien over de onderwerpen die we op school hebben gehad en waar we met elkaar kunnen discusieren over hoe het nou zat als we niet op school zijn. En dat leeraren nieuws kunnen plaatsen als we bijvoorbeeld een iets speciaals mee moeten nemen als we naar school moeten etc.

Ik wil dit gaan doen met phpBB alleen is mijn vraag of dit volgens de copiright mag. Het is niet om geld te verdienen of zo iets, gewoon omdat ze er op school een puinhoop van maken wat ik voor mezelf en mn klasgenoten wil ordenen.

Weet niet of het op dit forum hoord, maar kan niet zo goed engels om dit verhaal naar de makers te sturen.

Alvast bedankt, Ricardo Duijser

DeMolT

Bericht door DeMolT » 30 okt 2003, 22:41

phpBB is gratis gemaakt door een aantal mensen en zij zouden het erg waarderen wanneer je de copyright eronder laat staan verder mag je alles aan je forum veranderen.
Ik hoop dat je genoeg weet zoniet zeg het dan ;)

stuurman

Bericht door stuurman » 30 okt 2003, 22:42

Als dit betekend dat het mag, weet ik voldoende.

Bedankt.

DeMolT

Bericht door DeMolT » 30 okt 2003, 22:43

idd je mag alles veranderen je mag zelfs het copyright teken eronder weghalen, maar dan heb je en hier geen Support en op http://www.phpbb.com ook niet :wink:

Podium4

Bericht door Podium4 » 30 okt 2003, 22:52

DeMolT schreef:idd je mag alles veranderen je mag zelfs het copyright teken eronder weghalen, maar dan heb je en hier geen Support en op http://www.phpbb.com ook niet :wink:
Nou dat is echt het allerlaatste wat ik iemand zou gaan vertellen.... maar toch het mag, maar reken erop dat je geen support krijgen zonder copyright en zie het copyright als een soort bedankje aan phpBB dat zij voor jou zo'n prachtig GRATIS forum hebben gemaakt...

Trouwens over wat wel en niet mag staat er dit in de registratievoorwaarden die vrijwel niemand leest...
Je geeft verder aan dat je geen kwetsende, obsene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, sexueel-georienteerde berichten plaatst. Verder die je je te houden aan de van toepassing zijnde wetten en regels.
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

DeMolT

Bericht door DeMolT » 30 okt 2003, 23:09

podium4 schreef:
DeMolT schreef:idd je mag alles veranderen je mag zelfs het copyright teken eronder weghalen, maar dan heb je en hier geen Support en op http://www.phpbb.com ook niet :wink:
Nou dat is echt het allerlaatste wat ik iemand zou gaan vertellen....
Ik vertel gewoon de waarheid dan kun je wel zeggen dat et niet mag, maar dan lieg je wel :wink:

matel
Contacteer:

Bericht door matel » 31 okt 2003, 09:37

Je kunt ook gewoon niets zeggen of niet zo direct zoals in je eerste reply ;)
phpBB is gratis gemaakt door een aantal mensen en zij zouden het erg waarderen wanneer je de copyright eronder laat staan.
Je krijgt geen vraag of je het copyright mag verwijderen, maar of het volgens het copyright is toegestaan om het forum te runnen.
ManyLinks website
ManyThings Forum Kom en wordt ook lid!
Afbeelding

Podium4

Bericht door Podium4 » 31 okt 2003, 10:43

DeMolT schreef:
podium4 schreef:
Nou dat is echt het allerlaatste wat ik iemand zou gaan vertellen....
Ik vertel gewoon de waarheid dan kun je wel zeggen dat et niet mag, maar dan lieg je wel :wink:
Je rukt de zin natuurlijk wel eens beetje uit z'n verband als je me zo gaat quoten... het lijkt me gewoon geen goed idee om iemand te vertellen dat je ZELFS het copyright eronder weg mag halen omdat je dan zult zien dat dat vaker gaat gebeuren...

Maar als je verder leest wat ik zei begrijp je het ook wel lijkt me:
podium4 schreef: maar toch het mag, maar reken erop dat je geen support krijgen zonder copyright en zie het copyright als een soort bedankje aan phpBB dat zij voor jou zo'n prachtig GRATIS forum hebben gemaakt...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

DeMolT

Bericht door DeMolT » 31 okt 2003, 12:39

matel schreef:Je kunt ook gewoon niets zeggen of niet zo direct zoals in je eerste reply ;)
phpBB is gratis gemaakt door een aantal mensen en zij zouden het erg waarderen wanneer je de copyright eronder laat staan.
Je krijgt geen vraag of je het copyright mag verwijderen, maar of het volgens het copyright is toegestaan om het forum te runnen.
heb ik op geantwoord ;)

Gesloten