Daarom komt er nu een winter thema, die alles samenpakt. Inclusief drie koningen.Derky schreef:oja jij vond dat sinterklaas vorig jaar helemaal niets...Stef schreef:Bij de intoch van die goede lieve Sint zullen we de winter in gaan, okay?
phpBB.com goes Halloween
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Ik zou het anders doen. Sinterklaas in de arreslee met rudolph ervoor, die tegen de stal in Bethlehem aanvliegt met daarboven de heldere ster.Derky schreef:Niet echt, je wilt alles in 1 stijl doen voor zover ik je nu begrijp..Stef schreef:Ik ben denk ik wel gewoon duidelijk.
Dus hier staat de kerstboom daarnaast sinterklaas en daar boven komt de kerstman in zijn arreslee aangevlogen.
... Maar ik modereer (nog) niet.
- marian0810
- Contacteer:
Re:
Ik schop hem maar eens omhoog, de goede Sint is inmiddels alweer in het land. Doen jullie nog wat leuks dit jaar hier?Stef schreef:Bij de intoch van die goede lieve Sint zullen we de winter in gaan, okay?
Re: phpBB.com goes Halloween
Ik kwam daarnet een link tegen, waar je smilies kon zien, in het thema van sinterklaas..
mss kan je dat doen
mss kan je dat doen

Misschein handig dat je dan een linkje geeftAquarezz schreef:Ik kwam daarnet een link tegen, waar je smilies kon zien, in het thema van sinterklaas..
mss kan je dat doen

Dat is het probleem, ik kwam hem tegen, maar vind hem niet meer..Daan schreef:Misschein handig dat je dan een linkje geeftAquarezz schreef:Ik kwam daarnet een link tegen, waar je smilies kon zien, in het thema van sinterklaas..
mss kan je dat doen
Zoeken tussen m'n cookies is hopeloos want er staan 111111 links naar phpbbhacks :p
-
- Contacteer:
google.nl ?? "sinterklaas smilies phpbbhacks" zoeken?
- marian0810
- Contacteer:
Ik vroeg me eigenlijk meer af of er hier op phpbb.nl zelf nog iets aan "sfeer bouwen" gedaan wordt 

Dat had ik ook al gevraagd maar nog geen antwoord.marian0810 schreef:Ik vroeg me eigenlijk meer af of er hier op phpbb.nl zelf nog iets aan "sfeer bouwen" gedaan wordt

Misschien dat we dat nog doen, maar ik persoonlijk acht dat niet zo heel belangrijk voor phpBB.nl.marian0810 schreef:Ik vroeg me eigenlijk meer af of er hier op phpbb.nl zelf nog iets aan "sfeer bouwen" gedaan wordt

Ik vind het ook niet zo belangrijk, het is natuurlijk wel leuk