Beheer pagina niet te openen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Maartenvdberg

Beheer pagina niet te openen

Bericht door Maartenvdberg » 17 nov 2007, 01:13

• Adres van je forum: http://forum.crosscultureyoutgroup.nl
    Event. modificaties op je forum: mijn forum stond eerst op forum.mrvandenberg.nl daarna gewoon de map forum gekopieerd naar de map forum op het domein crosscultureyouthgroup.nl
    Wanneer ontstond het probleem?tijdens de het kopieren van de map.
    phpBB versie: 2.0.22

Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Jah zie hierboven
    Wat is het probleem?
Ik kan niet op op forum.crosscultureyouthgroup.nl naar het beheerderspaneel gaan. Ik heb zelf al het een en ander geprobeerd. Ik zal de dingen die ik al heb geprobeerd hieronder neer zetten.

Ik heb de map forum terug geplaatst naar forum.mrvandenberg.nl, hier werkte hij prima. kon ik ook gewoon naar het beheerderspaneel gaan.

Ik heb geprobeerd een backup te maken van de goede versie op mrvandenberg.nl en toen een compleet nieuwe versie te installeren op forum.crossculture youth group en dan de data base te herstellen (ik heb wel eerst de prefix verwijderd uit mysql data base, daarna onder de zelfde naam tijdens de installatie aangemaakt. toen data base herstellen maar toen gaf hij een fout aan in de database ofzo..

ik heb op bijde locaties dezelfde map forum neergeplaatst. Als ik nu op forum.crosscultureyouthgroup.nl op beheerspaneel klik gaat hij naar de beheerspaneel op forum.mrvandenberg.nl uiteindelijk werkt hij met dezelfde sql data base dus als ik wat aanpas op forum.mrvandenberg.nl wordt dat bijgewerkt op forum.crossculture.nl maar dat is niet wat ik wil, want als ik de map forum op forum.mrvandenberg.nl weg haal doet de beheerderspaneel het niet.
Mij lijkt het dus dat de link beheerderspaneel gewoon nog naar forum.mrvandenberg.nl verwijst.

Kan ik deze link aanpassen? of zijn het in totaal te veel links om dat allemaal aan te passen?

Of heeft iemand anders een andere goede manier om gewoon een nieuwe installatie te doen en toch alle berichten die op het forum staan over te plaatsen.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is. Het is al laat voor mij dus ik weet niet of dit zo duidelijk is maar ik hoop dat jullie mij met deze informatie kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Grz Maartenvdberg

..

Jan
Contacteer:

Re: Beheer pagina niet te openen

Bericht door Jan » 17 nov 2007, 23:55

Hey
Open je database (met phpMyAdmin bijvoorbeeld) en stel daar in de tabel phpbb_config alles correct in.
Heb je nog problemen nadat dit gebeurd is?
Vriendelijke groet,
Jan
Gratis Forum - Gratis Blog - Blokart

Gesloten