Req. MOD wisselen van groep op iedere pagina

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Backpacker

Req. MOD wisselen van groep op iedere pagina

Bericht door Backpacker » 10 nov 2007, 23:29

Ik ben opzoek naar een MOD waardoor de gebruikers die bij meer dan twee groepen staan ingeschreven onderaan iedere pagina van gebruikers groep kunnen wisselen. Ik werk namelijk met een forumindeling met veel gebruikersgroepen en apart fora en een groot aantal mensen staan in twee of meer groepen ingeschreven.

Ik heb hier op het forum lopen zoeken met de termen: groep wisselen/gebruikers hun groep laten wisselen (op google uiteraard met phpbb3 erbij), maar helaas geen resultaat. Ik heb al wel gevonden dat ze met een bepaalde permissie zelf van standaardgroep kunnen wisselen.

Ik hoop dat iemand me (op weg) kan helpen.
Alvast bedankt!

Backpacker

Re: Req. MOD wisselen van groep op iedere pagina

Bericht door Backpacker » 16 nov 2007, 18:23

Niemand een idee? :cry:

BetaDevil

Bericht door BetaDevil » 16 nov 2007, 19:10

Als je in het beheerderspaneel komt ga je naar Permissies en Gebruiker rollen, klik op het tandwieltje bij Standaard mogelijkheden en onderaan zie je een tabblad Profiel, daarbij moet de functie staan Kan standaard gebruikersgroep wijzigen. Succes ;).

Backpacker

Bericht door Backpacker » 23 nov 2007, 00:48

Hartelijk dank Betadevil, maar dat had ik al gevonden. Ik zoek een mogelijkheid om gebruikers via een dropdown keuzevakje te laten wisselen onderaan elke pagina ipv eerst naar het profiel te moeten gaan. En dan alleen de gebruikers de meer dan twee groepen want iedereen is standaard bij minstens twee groepen ingedeeld groepen hebben. (meer dan twee omdat iedereen al standaard bij minstens twee groepen ingedeeld is (geregisteerde gebruikers en een toegewezen groep)

Plaats reactie