Berichtenteller wijzigen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Berichtenteller wijzigen
Hoe kan ik het aantal berichten van een gebruiker wijzigen?
Re: Berichtenteller wijzigen
Dat is niet gemakkelijk, aangezien phpBB gewoon telt..
Maar het zou via je phpMyAdmin moeten kunnen denk ik
Maar het zou via je phpMyAdmin moeten kunnen denk ik

Voormalig Support Teamlid
hehe wat is PhpMyAdmin?
Want ik had het ooit ergens gevraagt en kreeg hetzelfde antwoord maar wist niet waar die te vinden was.
Want ik had het ooit ergens gevraagt en kreeg hetzelfde antwoord maar wist niet waar die te vinden was.
De link van phpadmin vind je normaal gezo=ien via je host,kijk de info die je van hen kreeg is na.
hoe -.-
hosting2go gebruik ik
hosting2go gebruik ik
- Gamemaniak
- Contacteer:
Jij hebt 10 MySQL Databases bij je pakket bij je host als ik het goed begrijp, dus heb je ook een database aan moeten maken om je forum op je host te kunnen draaien, als je niet weet waar je dit kan vinden moet je even je host contacteren 

Log in in Plesk > Klik op je domeinnaam (onderop) > Klik op "Databases" onder "Diensten" > klik op je database naam > klik op "DB WebAdmin" onder "Tools" > "Welkom op phpMyAdmin"Oguz schreef:hoe -.-
hosting2go gebruik ik

Ik wil geen onderschrift!
Hey Dyno erg bedankt man. Nu is de vraag waar moet ik hier klikken? Ik vindt het best uitzien om eerlijk te zijn. Alsof ik op 1ding klik en de hele site gaat ontploffen. Ik heb paar dingen geklikt wat met post te maken had maar zag geen namen ofso. Kan je verder helpen?
Niemand?
De kolom `user_posts` in phpbb_users. 

Willen jullie mij gek maken ofso 
daar ben ik ook, die heb ik zelf ook gevonden
Maar WAT moet ik daar veranderen? Ik kan niets zien met namen ofsoiets?
edit: ik heb geklikt op index bijv (dat plaatje dat erachter staat) wat er nu gebeurt is weet ik ook niet :O
aub vertel me wat ik moet doen en laat het niet zo over aan mij, als ik zelf moet zoeken wordt het een ramp

edit: ik heb geklikt op index bijv (dat plaatje dat erachter staat) wat er nu gebeurt is weet ik ook niet :O
aub vertel me wat ik moet doen en laat het niet zo over aan mij, als ik zelf moet zoeken wordt het een ramp

Je leert met te proberen héOguz schreef:Willen jullie mij gek maken ofso

Neem eerst een backup en probeer wat te spelen met je forum

Zelf weet ik het ook niet, maar wetend, dat ik een week geleden nog niet wist hoe ik een forum moest installeren, en nu al überveel mods heb geinstalleerd etc...
Alles kan, leren met vallen en opstaan

Ik heb nog nooit gevalen met phpBB :p
Het probleem is dat ik van die geen Backup kan maken. Ik kan er alleen in komen via de website.
Maar niemand weet dus wat ik daar moet wijzigen?
Maar niemand weet dus wat ik daar moet wijzigen?
- Bas
- Contacteer:
Je moet eerst bovenin naar het tabblad Verkennen gaan, als je in de phpbb_users-tabel bent. Daar zoek je eventjes waar onder het kopje username de gebruikersnaam staat (of onder user_id het ID), en klik je links op die rij op het potloodje. Daar zie je dan ook user_posts staan, die pas je aan, en klik je onderaan op Opslaan.
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
You saved my life 
Bedankt dat is dan echt hulp. Kon het niet 2maanden terug in 2zinnen -,-
Alsnog bedankt

Bedankt dat is dan echt hulp. Kon het niet 2maanden terug in 2zinnen -,-
Alsnog bedankt

Om toch nog even terug te komen op het onderwerp, er is vandaag een mod gevalideerd die hieraan voldoet.