Denk dat je proffesioneeel een beetje in de verkeerde zin ziet. Als je ergens aan begint (als phpBB.nl zijnde) doe het dan gelijk goed of doe het dan helemaal niet. vooral is het al meerdere keren gedaan is, kan men van phpbb.nl verwachten dat ze dit nu goed kunnen. Als men van de beheerders zulke reacties krijgt dan is de profesionaliteit ver te zoeken. Reageer dan niet en probeer Coen dan zover te krijgen dat hij dit afmaakt. Dan ben je dit ook allemaal bespaard gebleven.ElbertF schreef: Professioneel als in beroepsmatig en goedbetaald opgeleid werk? Ik word er een beetje moe van dat dit constant van ons geëist word, ik heb een meer dan fulltime baan en doe m'n uiterste best om de boel hier leuk en gezellig te houden. Wij wachten net zo hard op Coen als jullie, en als hij niet snel wat van zich laat horen zullen wij zijn taken op ons nemen. Wij worden hier een beetje mee in de maag gesplitst, en dan komen jullie kinderachtige reacties daar nog eens bovenop. Bedankt voor de tegenwerking.
Maak jullie forums gereed...
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
- Contacteer:
Re: Maak jullie forums gereed...
ø = 1.618033988749895... Alles heeft ø in zich
What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42
What is the answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything? 42
Wat zijn dit nou voor een verwijten? zoals Elbert zegt, hij heeft een fulltime baan hierbij, en heeft dus niet alle tijd van de wereld zoals je misschien hoopt!Rotsblok schreef:Denk dat je proffesioneeel een beetje in de verkeerde zin ziet. Als je ergens aan begint (als phpBB.nl zijnde) doe het dan gelijk goed of doe het dan helemaal niet. vooral is het al meerdere keren gedaan is, kan men van phpbb.nl verwachten dat ze dit nu goed kunnen. Als men van de beheerders zulke reacties krijgt dan is de profesionaliteit ver te zoeken. Reageer dan niet en probeer Coen dan zover te krijgen dat hij dit afmaakt. Dan ben je dit ook allemaal bespaard gebleven.ElbertF schreef: Professioneel als in beroepsmatig en goedbetaald opgeleid werk? Ik word er een beetje moe van dat dit constant van ons geëist word, ik heb een meer dan fulltime baan en doe m'n uiterste best om de boel hier leuk en gezellig te houden. Wij wachten net zo hard op Coen als jullie, en als hij niet snel wat van zich laat horen zullen wij zijn taken op ons nemen. Wij worden hier een beetje mee in de maag gesplitst, en dan komen jullie kinderachtige reacties daar nog eens bovenop. Bedankt voor de tegenwerking.
Als je graag wilt dat dit loopt hou dan op met de beheerders dingen verwijten en laat ze gewoon hun ding doen! Als je wilt dat het opschiet kan je best leuk hier je klachten neerplanten, en reacties uitlokken, maar het zal beter zijn als je ze gewoon rustig benaderd en zegt dat je graag wilt dat het opschiet, dan hoeven ze niet hier steeds hun verdediging te versterken tegenover jullie maar kunnen ze gewoon beginnen, en daar hebben ze jullie commentaar niet voor nodig!
Voormalig Support Teamlid
-
- Contacteer:
Iedereen had van te voren kunnen bedenken dat dit niet volgens data zou lopen. Aangezien dit door een niet 'professioneel' team wordt gedaan (niet beledigend bedoeld).
De mensen die nu zeiken kunnen beter niet meer meedoen! Als jullie willen dat alles volgens planning zou gaan, doe dan mee met een professionele wedstrijd en niet met een vrijwilligers wedstrijd. Vergeet dus niet dat Coen dit ook voor zijn plezier doet en dus alles in zn vrije tijd moet doen! En dat hij ook niet alle tijd van de wereld heeft. Dit is enigszins zelf ook wel te bedenken.
Ik vind ook wel dat Coen in het begin een klein berichtje had kunnen posten dat het allemaal wat uitloopt. Waarom hoef k niet te weten. Verder moeten we dus maar afwachten.
Je had ook kunnen bedenken dat wanneer de inschrijvingen op 1 november sluiten, dat het niet klaar zou zijn voor de feestdagen. Als je denkt van wel, probeer het zelf maar eens
Btw, ik vind dat het team hier geweldig hun best doet om alles voor elkaar te krijgen. Zelfs wanneer ze geen tijd hebben. Het is alleen jammer dat sommige mensen dit niet kunnen accepteren
De mensen die nu zeiken kunnen beter niet meer meedoen! Als jullie willen dat alles volgens planning zou gaan, doe dan mee met een professionele wedstrijd en niet met een vrijwilligers wedstrijd. Vergeet dus niet dat Coen dit ook voor zijn plezier doet en dus alles in zn vrije tijd moet doen! En dat hij ook niet alle tijd van de wereld heeft. Dit is enigszins zelf ook wel te bedenken.
Ik vind ook wel dat Coen in het begin een klein berichtje had kunnen posten dat het allemaal wat uitloopt. Waarom hoef k niet te weten. Verder moeten we dus maar afwachten.
Je had ook kunnen bedenken dat wanneer de inschrijvingen op 1 november sluiten, dat het niet klaar zou zijn voor de feestdagen. Als je denkt van wel, probeer het zelf maar eens

Btw, ik vind dat het team hier geweldig hun best doet om alles voor elkaar te krijgen. Zelfs wanneer ze geen tijd hebben. Het is alleen jammer dat sommige mensen dit niet kunnen accepteren
"Als phpBB.nl zijnde", dit is volgens mij de vergissing die jullie allemaal maken. Dat we een drukbezochte site beheren betekent niet dat jullie een bepaalde mate van professionaliteit kunnen afdwingen of ons op verantwoordelijkheden kunnen aanspreken, dit doen wij ook niet naar onze (team)leden toe.Rotsblok schreef:Denk dat je proffesioneeel een beetje in de verkeerde zin ziet. Als je ergens aan begint (als phpBB.nl zijnde) doe het dan gelijk goed of doe het dan helemaal niet. vooral is het al meerdere keren gedaan is, kan men van phpbb.nl verwachten dat ze dit nu goed kunnen. Als men van de beheerders zulke reacties krijgt dan is de profesionaliteit ver te zoeken. Reageer dan niet en probeer Coen dan zover te krijgen dat hij dit afmaakt. Dan ben je dit ook allemaal bespaard gebleven.
Mijn reactie naar Wizz was serieus en niet lullig bedoeld, we streven niet een soort helpdesk die je van bijv. je telefoonprovider mag verwachten maar een gezellige community waar zo nu en dan leuke dingen opgezet worden. Coen kwam met een initiatief, en wij hebben hem daar de ruimte voor gegeven. Als Coen om prive-omstandigheden niet kan reageren gaan wij niet direct over op een reorganisatie, we wachten het gewoon eventjes af. Onze planning was om morgen de boel anders aan te pakken, maar eigenlijk heb ik weinig zin om er energie in te stoppen met dit soort verwijten en "trek je terug"-campagnes.
-
- Contacteer:
10th_user schreef:
Wat zijn dit nou voor een verwijten? zoals Elbert zegt, hij heeft een fulltime baan hierbij, en heeft dus niet alle tijd van de wereld zoals je misschien hoopt!
Als je graag wilt dat dit loopt hou dan op met de beheerders dingen verwijten en laat ze gewoon hun ding doen! Als je wilt dat het opschiet kan je best leuk hier je klachten neerplanten, en reacties uitlokken, maar het zal beter zijn als je ze gewoon rustig benaderd en zegt dat je graag wilt dat het opschiet, dan hoeven ze niet hier steeds hun verdediging te versterken tegenover jullie maar kunnen ze gewoon beginnen, en daar hebben ze jullie commentaar niet voor nodig!
Het zijn geen verwijten zijn alleen maar opmerkingen naar het adres van elbert. Ja tuurlijk snap ik dat mensen niet full time bezig zijn met phpBB.nl maar de awards zijn uitgeschreven onder de naam van phpBB.nl dus kan je verwachten dat iig de beheerders er ook op de hoogte zijn. Ook al heb je niet alle tijd van de wereld kan je nog steeds dingen profesioneel aanpakken. Dat heeft helemaal niks te maken met tijd. Het heeft te maken met hoe je dingen doet en hoe je het inplannned. phpBB.nl wil toch zo graag proffesioneel overkomen gedraag je dan daar ook naar. En ga niet je leden af lopen zeiken dat ze te veel klagen, want dan heb je een verkeerde site opgezet.
- Robin Huurman
Mensen, mensen... waar is dit allemaal voor nodig? Kunnen we gewoon aardig tegen elkaar blijven doen? Kijk ik ben het er zeker mee eens dat Coen wel iets van zich mag laten horen, hij laat nu wel een hoop aantal mensen aan hun lot over, maar om dan zo te reageren... vind ik wat minder, misschien heeft hij het wel heel druk of heeft hij een andere goede reden.
Iedereen doet dit vrijwillig, en het gaat voornamelijk voor de lol. En ik weet dat er ook mensen op eer uitzijn ( *ahum ik behoor tot ze ). Maar waarom moet die eer aleminuut? Je website loopt niet weg hoor, er is nog genoeg tijd om beroemd te worden. Denk eerst eens aan alle mensen die hierachter staan, en al hun vrije tijd hierin stoppen, in plaats van ALLEEN aan je ZELF te denken!
Even een voorbeeldje: Microsoft heeft de lancering van Windows Vista ongeveer 4x uitgesteld en er is in totaal een jaar voorbij gegaan... maakt ze dat onprofessioneel?
Sorry hoor mensen maar deze driftbui moest er even uit
@rotsblok: ik geloof niet dat phpBB.nl professioneel wil overkomen.
Iedereen doet dit vrijwillig, en het gaat voornamelijk voor de lol. En ik weet dat er ook mensen op eer uitzijn ( *ahum ik behoor tot ze ). Maar waarom moet die eer aleminuut? Je website loopt niet weg hoor, er is nog genoeg tijd om beroemd te worden. Denk eerst eens aan alle mensen die hierachter staan, en al hun vrije tijd hierin stoppen, in plaats van ALLEEN aan je ZELF te denken!
Even een voorbeeldje: Microsoft heeft de lancering van Windows Vista ongeveer 4x uitgesteld en er is in totaal een jaar voorbij gegaan... maakt ze dat onprofessioneel?
Sorry hoor mensen maar deze driftbui moest er even uit

Wijziging: *** ik is opgelucht... ***
Nee, het heeft niks te maken met tijd, JAWEL!
Dingen worden geörganiseerd, opgezet en klaargemaakt voor ons! Het team hier doet zn uiterste best het forum hier leuk en gezellig te houden, als je niet accepteert dat daar ook tijd en zit, en niet alleen in je eigen prijsje op die Awards, nou sorry.. maar dan gaat er iets mis!
Ze zeiken niet.. ze willen gewoon rust om hun dingen te kunnen organiseren, gun je hun die rust niet.. dan duurt het langer!
Dingen worden geörganiseerd, opgezet en klaargemaakt voor ons! Het team hier doet zn uiterste best het forum hier leuk en gezellig te houden, als je niet accepteert dat daar ook tijd en zit, en niet alleen in je eigen prijsje op die Awards, nou sorry.. maar dan gaat er iets mis!
Ze zeiken niet.. ze willen gewoon rust om hun dingen te kunnen organiseren, gun je hun die rust niet.. dan duurt het langer!
Voormalig Support Teamlid
Hij edit wij editten om het gezellig eventjes te houden
Laatst gewijzigd door Raimon op 12 nov 2007, 18:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
-
- Contacteer:
Nee dan ga je kijken naar de reden voor uitstel ze hebben eerlijk gezegd dat het product nog niet klaar is en dus nog niet op de markt komt. Ooit gehoord van marketing?????Robin Huurman schreef: Even een voorbeeldje: Microsoft heeft de lancering van Windows Vista ongeveer 4x uitgesteld en er is in totaal een jaar voorbij gegaan... maakt ze dat onprofessioneel?
En het lijkt me sterk dat phpBB.nl niet profesioneel overwilt komen. Jullie zijn een officiele sup site, maar kennelijk mag je dan overkomen als een stelletje ........
@10th user
Als ze tijd willen en rust willen moeten ze met goeie argumenten komen en geen nutteloze opmerkingen gaan plaatsen. Geef dan eerlijk toe dat het allemaal wat uitloopt. Eerlijkheid duurt het langst zeggen ze
Noze internationaal support forum, officeel support forum is er maar één en dat is phpBB.com.Rotsblok schreef:
En het lijkt me sterk dat phpBB.nl niet profesioneel overwilt komen. Jullie zijn een officiele sup site, maar kennelijk mag je dan overkomen als een stelletje ........
Dank je Robin, je slaat de spijker op z'n kop.Robin Huurman schreef:Sorry hoor mensen maar deze driftbui moest er even uit
Nee dat zijn we niet. En toch laten we jullie profiteren van onze middelen, bandbreedte, awards prijzen etc., geen reden tot klagen dus.Rotsblok schreef:En het lijkt me sterk dat phpBB.nl niet profesioneel overwilt komen. Jullie zijn een officiele sup site, maar kennelijk mag je dan overkomen als een stelletje ........
- marian0810
- Contacteer:
Ik hoop niet dat ik dit allemaal heb losgemaakt met mijn vragen
dat was absoluut de bedoeling niet. Ik begrijp heel goed dat mensen het druk hebben en ik vind het ook niet erg om rustig af te wachten. Ons forum gaat nergens heen tenslotte. Ik vind het een leuk initiatief, het is alleen allemaal nieuw voor ons dus ik ben heel nieuwsgierig naar hoe het zal gaan. Maar ik hoop wel dat evt. wijzigingen voor de feestdagen niet tegen de regels zijn anders hebben we pech 

Die zich nu terug getrokken hebben zijn de mensen waarvan je het sowieso wel van kon verwachten 
Over die wijzigingen van de feestdagen: Ik zou het gewoon proberen, de awards horen de vordering van je site niet in de weg te zitten

Over die wijzigingen van de feestdagen: Ik zou het gewoon proberen, de awards horen de vordering van je site niet in de weg te zitten

Lijkt me ook niet zo'n probleem, lelijker zal je forum er niet op worden. 

En wat wil je daar mee zeggen?BetaDevil schreef:Die zich nu terug getrokken hebben zijn de mensen waarvan je het sowieso wel van kon verwachten
Als BetaDevil hierop wil reageren stuurt hij je een PB, deze discussie gaan we hier niet voeren.
- marian0810
- Contacteer:
Haha, dat klinkt bijna net als "lelijker dan nu kan toch niet"ElbertF schreef:Lijkt me ook niet zo'n probleem, lelijker zal je forum er niet op worden.

Maar ik bedoelde natuurlijk dat je feestversieren het ongetwijfeld allemaal nog veel mooier maken. 

- Robin Huurman
Mooi, zo te zien zijn we overgestapt op een andere manier van praten tegen elkaar. Wat mij betreft is de vorige mini discussie uitgepraat, en mijn idee is dan ook om het daar niet meer over te hebben
.
Je forum zal er zeker op vooruit gaan met het aankleden, naar mijn menig is elke extra aanpassing in prosilver een goede, bewijst dat je bereid bent om dingen te proberen en om over de rand te stappen, en dat heeft in ieder geval voor mij veel waarde.

Je forum zal er zeker op vooruit gaan met het aankleden, naar mijn menig is elke extra aanpassing in prosilver een goede, bewijst dat je bereid bent om dingen te proberen en om over de rand te stappen, en dat heeft in ieder geval voor mij veel waarde.

-
- Contacteer:
Fijn dat jij die conclusie trekt... vreemde uitspraak, maar je zal er kennis van hebben, uit respect voor de beheerders zal ik er verder niet op ingaan....BetaDevil schreef:Die zich nu terug getrokken hebben zijn de mensen waarvan je het sowieso wel van kon verwachten
Valt niet mee om goed begrepen te worden... rest my case
http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames