Wit scherm
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Wit scherm
Na zoveel dagen heb ik nog steeds problemen met het terugzetten van de database. Mijn laptop is een ramp wat betreft internetverbindingen, het lukt mij dus niet om de database zonder dat internet uitvalt terug te zetten.
Is er iemand die dat voor mij zou kunnen doen?
Ik zou het voor je kunnen doen. Maar dat mag niet van phpbb.nl vraag gewoon aan het service team. Open een nieuw topic.Evelijn schreef:Na zoveel dagen heb ik nog steeds problemen met het terugzetten van de database. Mijn laptop is een ramp wat betreft internetverbindingen, het lukt mij dus niet om de database zonder dat internet uitvalt terug te zetten.
Ex-Service Teamlid
Waarom zou je dat niet mogen doen @_@Roofiej0 schreef:Ik zou het voor je kunnen doen. Maar dat mag niet van phpbb.nl vraag gewoon aan het service team. Open een nieuw topic.Evelijn schreef:Na zoveel dagen heb ik nog steeds problemen met het terugzetten van de database. Mijn laptop is een ramp wat betreft internetverbindingen, het lukt mij dus niet om de database zonder dat internet uitvalt terug te zetten.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Gamemaniak
- Contacteer:
Wij zeggen niet dat het niet mag, wij raden alleen aan om het door het service team te laten doen, omdat dit toch een stukje meer veiligheid geeft, ik zeg niet dat je onbetrouwbaar Roofiej0, in tegen deel, je bent heel betrouwbaarIk zou het voor je kunnen doen. Maar dat mag niet van phpbb.nl vraag gewoon aan het service team. Open een nieuw topic.

Tuurlijk mag 't, als jullie dat onderling afspreken.
Sorry, ik dacht dat ik ooit ergens had gelezen in de regels dat het beter was deze dingen met het service team te doen. Verder sta ik wel tot je beschikking. Als het nog nodig is PB me maar 

Ex-Service Teamlid
Dat is alleen in het Service-forum zelf.Roofiej0 schreef:Sorry, ik dacht dat ik ooit ergens had gelezen in de regels dat het beter was deze dingen met het service team te doen. Verder sta ik wel tot je beschikking. Als het nog nodig is PB me maar