- Adres van je forum: http://www.vonne85.nl/forum
Event. modificaties op je forum:geen
Wanneer ontstond het probleem?zo ineens :S
phpBB versie: 3.0.RC7
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?alleen logo's erin gezet
Wat is het probleem?Ik kan geen foto's meer plaatsen..
Ik krijg deze melding: De afbeelding kan niet geopend worden of het is geen geldige afbeelding.
Kan geen foto's meer plaatsen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Kan geen foto's meer plaatsen
Re: Kan geen foto's meer plaatsen
Wanneer krijg je dat? Als je een foto op het forum plaats? Kon het eerst wel?
Wat voor soort foto's voeg je toe? Met welke extensie?
Wat voor soort foto's voeg je toe? Met welke extensie?
Ex-Service Teamlid
Gewoon als ik een foto wil plaatsen..
Jpg, gif niets doet t
Ja eerst deed hij het wel
Jpg, gif niets doet t
Ja eerst deed hij het wel
Waarom doe je het niet met imageshack? Bedoel je een foto plaatsen met bijlage?
Ex-Service Teamlid
Ik kan gewoon geen foto op het forum zetten (niet uploaden erop zetten)
of welke extensie dan ook dan zegt ie:
De afbeelding kan niet geopend worden of het is geen geldige afbeelding
Code: Selecteer alles
[img]www.sitelink.nl/foto.jpg[/img]
De afbeelding kan niet geopend worden of het is geen geldige afbeelding
Gebruik imageshack. Daarmee kan je ook alles op je site krijgen.
Ex-Service Teamlid
Het maakt niet uit met wat ik het op me site zet of het nou imageshack is of tinypic of mijn eigen host hij doet het gewoon niet!
Zie printscreen: http://img471.imageshack.us/img471/9502 ... orumor9.jp
Zie printscreen: http://img471.imageshack.us/img471/9502 ... orumor9.jp
niemand die me kan helpen?? 

Is dit al zolang je weet of gewoon opeens gebeurd?
Het is opeens gebeurd want ik kon eerst wel afbeeldingen posten
weet niemand een oplossing hiervoor?
Ik denk een bug. Is het met je andere templates ook?Vonne85 schreef:weet niemand een oplossing hiervoor?
Ex-Service Teamlid
Zijn je oude afbeeldingen die je geplaatst hebt nog wel zichtbaar, of is het enkel met nieuw geplaatste berichten?
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Ja het is met alle templates..
ik had nog maar 1 gepost en die was om te testen dus die is er al weer af en foto's die ik nu post komen er niet eens op te staan want daar krijg ik een foutmelding van voor ie de kans krijgt om em te posten..
ik had nog maar 1 gepost en die was om te testen dus die is er al weer af en foto's die ik nu post komen er niet eens op te staan want daar krijg ik een foutmelding van voor ie de kans krijgt om em te posten..
Ik zag dat er nu nog iemand is met dit probleem viewtopic.php?f=40&t=40910
Ik heb gezocht maar kan er niets over vinden :S
Hoop dat iemand de oplossing heeft want geen foto's kunnen posten is heel erg irritant
Ik heb gezocht maar kan er niets over vinden :S
Hoop dat iemand de oplossing heeft want geen foto's kunnen posten is heel erg irritant

Ik heb net zitten neuzen in het beheerderspaneel
En bij berihten opties had ik de Maximum afbeeldingbreedte per bericht: ingesteld op 650 en nu heb ik dat weer op 0 gezet en kan ik weer gewoon afbeeldingen posten!
Wel vreemd want hij pakte geen 1 afbeelding meer ook niet een avatar van 100 bij 100.
En bij berihten opties had ik de Maximum afbeeldingbreedte per bericht: ingesteld op 650 en nu heb ik dat weer op 0 gezet en kan ik weer gewoon afbeeldingen posten!
Wel vreemd want hij pakte geen 1 afbeelding meer ook niet een avatar van 100 bij 100.
Dat is een hosting probleem , want hij controleerd (kan) niet dat controleren.
Dat was allang duidelijk na je begin post , het heeft te maken met de optie ; allow_url_fopen.
Je kan eventueel ook eventjes de getimagesize() testen of die staat ingeschakeld, naar de hand van deze fix , want hij kan geen groote bepalen die je insteld, dit is geen phpBB3 bug, maar een hosting beperkking
Dat was allang duidelijk na je begin post , het heeft te maken met de optie ; allow_url_fopen.
Je kan eventueel ook eventjes de getimagesize() testen of die staat ingeschakeld, naar de hand van deze fix , want hij kan geen groote bepalen die je insteld, dit is geen phpBB3 bug, maar een hosting beperkking

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Ah ok dan doen we het gewoon met waarschuwingen als ze niet aan die afmetingen houden