Maak jullie forums gereed...
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Maak jullie forums gereed...
Nog nooit easymod gebruikt 

Ik gebruik bijna dagelijks easymod 

Wel een enkele keer gebruikt voor Wetenschapsforum, maar op mijn eigen forum nooit. Het is leuk voor de php-bestanden, maar in de templates en de taalbestanden gaat het al rap mis.
En ondertussen alweer 2 dagen verderCoen schreef:Deze discussie heb ik inmiddels al via MSN met verschillende personen gevoerd. In mijn post stond dat ná 1 november meer informatie zou komen. Of dat nu een week daarna is, óf 5 minuten daarna heb ik niet gezegd. Dat jullie het oppakken als 'meteen na het sluiten van inschrijvingen', is een gevolg van een mis-communicatie.paul schreef:hij had ook even op 1 nov kunnen zeggen dat nog aantal agen duurt, voordat hij de info post.
Goed, nu over tot de orde van de dag. Ik ben weer geland met mijn ruimteschip, nadat ik de brandstoftanks afgeworpen heb buiten de atmosfeer. Als iemand daar langs komt van de week, wil die ze dan even meenemen? Ze zijn gemaakt van recyclebaar materiaal!
Ik ga nu beginnen aan het opmaken van de lijst van inschrijvingen. Daarna meer informatie!

of zou het weer 2 maanden duren zoals de vorige keer voordat de jury wat besloten had?

Heb je haast? De jury is nog niet aan het werk gezet dus de PB's mogen weer naar Coen.
- marian0810
- Contacteer:
Ik zou wel eens willen weten of ik ook ergens op mag stemmen 

Heeft dat dan zin?ElbertF schreef:Heb je haast? De jury is nog niet aan het werk gezet dus de PB's mogen weer naar Coen.

Ik denk 't niet. 

Hate to be a bitch, maar kun je tenminste een indicatie geven van de planning? Inmiddels zijn we weer 4 dagen verder en ik heb nog geen flauw idee.Coen schreef:Deze discussie heb ik inmiddels al via MSN met verschillende personen gevoerd. In mijn post stond dat ná 1 november meer informatie zou komen. Of dat nu een week daarna is, óf 5 minuten daarna heb ik niet gezegd. Dat jullie het oppakken als 'meteen na het sluiten van inschrijvingen', is een gevolg van een mis-communicatie.paul schreef:hij had ook even op 1 nov kunnen zeggen dat nog aantal agen duurt, voordat hij de info post.
Goed, nu over tot de orde van de dag. Ik ben weer geland met mijn ruimteschip, nadat ik de brandstoftanks afgeworpen heb buiten de atmosfeer. Als iemand daar langs komt van de week, wil die ze dan even meenemen? Ze zijn gemaakt van recyclebaar materiaal!
Ik ga nu beginnen aan het opmaken van de lijst van inschrijvingen. Daarna meer informatie!
de vorige keer hoefde we ook maar 1.5 maar te wachten op de uitslag van de jury na de datum dat die er eigenlijk zou zijn, dus we hoeven nog niet bang te zijn.ElbertF schreef:Ik denk 't niet.
Alsjeblieft Paul.

Wow, nu wordt ik bang. Houd je gewoon is aan je afspraken.
Ongewenst bericht.
- ElbertF
jongens jongens, wat is dit nu?
wat betekend die muur, en wat is nou het grootste probleem, als de jury nu gewoon aan het werk wordt gezet kan het toch binnen een maandje bekend zijn. 

Als dat gebeurt wel ja, maar momenteel gebeurt dat dus nietSemi_Deus schreef:jongens jongens, wat is dit nu?wat betekend die muur, en wat is nou het grootste probleem, als de jury nu gewoon aan het werk wordt gezet kan het toch binnen een maandje bekend zijn.

Die muur is voor Paul om tegenaan te klagen..
Er moet nog wat voorbereidend werk gedaan worden (zoals het registreren van de accounts) voor de jury wat kan doen. Dit is de taak die Coen op zich genomen heeft dus we geven hem even de tijd om deze uit te voeren. Als het te lang duurt pakken we het gewoon anders aan, maar dat is niet zo simpel. Wacht het gewoon af, alles komt goed.
Er moet nog wat voorbereidend werk gedaan worden (zoals het registreren van de accounts) voor de jury wat kan doen. Dit is de taak die Coen op zich genomen heeft dus we geven hem even de tijd om deze uit te voeren. Als het te lang duurt pakken we het gewoon anders aan, maar dat is niet zo simpel. Wacht het gewoon af, alles komt goed.

Rechta naast me heb ik al een harde betonnen muur merkte ik denet nog :/ElbertF schreef:Die muur is voor Paul om tegenaan te klagen..
Ik snap dat er het een en ander moet gebeuren, vind ik ook niet erg en ik had de uitslag ook nog niet verwacht. Toch zou ik het prettig vinden als er werd aangegeven wat er nu allemaal moet gebeuren met een ideetje van de planning in de tijd. Mijn forum is nog niet helemaal af, ik wil nog wat functies toevoegen. Probleem daarbij is echter dat niet alles meteen feilloos zal werken (IE trubbels ivm CSS en JS) en ik dus nog enige tijd bezig zal zijn met alles kloppend te maken voor IE. Als er echter dingen maar half werken op het moment dat mijn forum beoordeelt wordt zou dat natuurlijk erg lullig zijn.
Als ik een idee zou hebben van wanneer het forum beoordeeld wordt, dan weet ik ook wanneer ik wel en niet aan de slag kan. Zo simpel is het eigenlijk. Een dergelijke indicatie moet toch wel gegeven kunnen worden?
Als ik een idee zou hebben van wanneer het forum beoordeeld wordt, dan weet ik ook wanneer ik wel en niet aan de slag kan. Zo simpel is het eigenlijk. Een dergelijke indicatie moet toch wel gegeven kunnen worden?
-
- Contacteer:
Normaal gesproken is dit van te voren allemaal geregeld, zeker als je iets als dit opzet, dan heb je je plannen en uitwijk mogelijkheden klaar liggen en is het niet nodig mensen met allerlei antwoorden het bos in te sturen.
Als je iets wilt doen doe het dan goed of begin er niet aan, voorkomt veel irritatie, ik begrijp heel goed dat het allemaal goed bedoeld is, dat het vrijwilligers werk is en dat het tijd kost, maar dat was van te voren in te schatten..dit komt niet proffesioneel over..
Als je iets wilt doen doe het dan goed of begin er niet aan, voorkomt veel irritatie, ik begrijp heel goed dat het allemaal goed bedoeld is, dat het vrijwilligers werk is en dat het tijd kost, maar dat was van te voren in te schatten..dit komt niet proffesioneel over..
http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames
We proberen niet eens om professioneel over te komen, we doen dit allemaal voor ons plezier.
Dat de mensen zo kunnen klagen
phpbb.nl doet dit gewoon voor hun plezier. Om ons te plezieren!
Moesten we nu nog inschrijvingsgeld betalen ja, dan was het anders. Maar dit is helemaal gratis!!
Ik heb ondertussen gezien dat op mijn forum iemand van de PHP Awards zich heeft geregistreerd, dus met een beetje GEDULD zal alles wel in orde komen !!

phpbb.nl doet dit gewoon voor hun plezier. Om ons te plezieren!
Moesten we nu nog inschrijvingsgeld betalen ja, dan was het anders. Maar dit is helemaal gratis!!
Ik heb ondertussen gezien dat op mijn forum iemand van de PHP Awards zich heeft geregistreerd, dus met een beetje GEDULD zal alles wel in orde komen !!