hoe kan je iedereen laten stemmen op poll?

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
marijke

hoe kan je iedereen laten stemmen op poll?

Bericht door marijke » 28 okt 2003, 21:01

Ik zou graag willen dat mensen niet verplicht moeten registreren enz om te kunnen stemmen in m'n poll...........is hier een manier of een hack voor?

groeten,
Laatst gewijzigd door marijke op 28 okt 2003, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 28 okt 2003, 21:04

Admin panel » Forums Management » Permissies » Forum Kiezen » Geadvanceerd » Poll drop-down instellen op laagste niveau ('All' denk ik, of ist 'Guests'/'Gasten')

marijke

Bericht door marijke » 28 okt 2003, 21:13

w0lfie.be schreef:Admin panel » Forums Management » Permissies » Forum Kiezen » Geadvanceerd » Poll drop-down instellen op laagste niveau ('All' denk ik, of ist 'Guests'/'Gasten')

mmmh ik heb het getest maar als ik dan die poll instel op "all" dan op ok klik en nog eens naar de permissies ga kijken bij geadvanceerd dan staat er weer gewoon "reg" ipv "all".......

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 28 okt 2003, 21:18

marijke schreef:mmmh ik heb het getest maar als ik dan die poll instel op "all" dan op ok klik en nog eens naar de permissies ga kijken bij geadvanceerd dan staat er weer gewoon "reg" ipv "all".......
Lijkt me raar hoor... Als je dat opslaat blijft dat ook zo, tenzij er iets ernstig fout zou zijn, maar dan krijg je error's a volonté om je hoofd gesmeten.

marijke

Bericht door marijke » 28 okt 2003, 21:21

w0lfie.be schreef:
marijke schreef:mmmh ik heb het getest maar als ik dan die poll instel op "all" dan op ok klik en nog eens naar de permissies ga kijken bij geadvanceerd dan staat er weer gewoon "reg" ipv "all".......
Lijkt me raar hoor... Als je dat opslaat blijft dat ook zo, tenzij er iets ernstig fout zou zijn, maar dan krijg je error's a volonté om je hoofd gesmeten.

is idd raar ja..........ik krijg allesinds geen enkele error........maar hij springt automatich weer naar "reg" ipv "all"

Kaza
Contacteer:

Bericht door Kaza » 28 okt 2003, 21:24

Kan wel klopppen, had ik dus ook. Eer is wel een Mod voor http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=553alleen zou ik je deze niet aanraden. Iedereen kan wel voten maar ook tig keer achter elkaar. Niet echt objectief dus!
Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total

marijke

Bericht door marijke » 28 okt 2003, 21:28

Kaza schreef:
Kan wel klopppen, had ik dus ook. Eer is wel een Mod voor http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=553alleen zou ik je deze niet aanraden. Iedereen kan wel voten maar ook tig keer achter elkaar. Niet echt objectief dus!

ok thnx :wink:

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 28 okt 2003, 21:30

Mja, das het probleem met die permissie voor iedereen.
Persoonlijk zou ik dat toch niet doen hoor. Nix zo dom als een poll waar 1 persoon zich op bezig gehouden heeft met de boel te verzieken...

Gesloten