Problemen na uitschakeling BB Protection

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
ZinderMij

Problemen na uitschakeling BB Protection

Bericht door ZinderMij » 04 nov 2007, 14:17

• Adres van je forum: http://www.zindermij.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: het gaat nu alleen even om de deactivatie van de BB Protection MOD
    Wanneer ontstond het probleem? na het terugzetten naar oude waarden
    phpBB versie: 2.0.22
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Na het aanpassen van de BB Protection MOD (die is afgelopen week gestopt en moest handmatig verwijderd worden) volgens de instructies van de makers daarvan, krijg ik alles wel gewoon in beeld etc en kan er ook gelezen worden en naar het beheerderspaneel geswitched worden, maaaaaarrrrr... zogauw ik een bewerking wil plegen gaat het fout.

Aangezien mijn SQL kennis nihil is en ik nu een niet functionerend forum over heb gehouden qua post plaatsen, editen, verwijderen etc richt ik me maar even tot de kenners hier. HELP dus :(

Error in posting

DEBUG MODE

SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ' , , '', , '503d5160', , , , )' at line 1

INSERT INTO phpbb_posts (topic_id, forum_id, poster_id, post_username, post_time, poster_ip, enable_bbcode, enable_html, enable_smilies, enable_sig) VALUES (, , , '', , '503d5160', , , , )

Line : 240
File : functions_post.php
Verplaatst van 2.0 Support
- Derky

ZinderMij

Re: Problemen na uitschakeling BB Protection

Bericht door ZinderMij » 04 nov 2007, 15:52

Laat maar. Ik heb het inmiddels opgelost :) :) :)

Gesloten