[KIJK] Mijn forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Moet je hem ff in paint openen en dan rechts en links een stukje eraf halen SZ>.. 

[+] Isento at DeviantArt
Denk eerst eens aan je bezoeker waarvan een goede 75% een resolutie heeft van 1024*786 en dus de banner veel te groot isDeMolT schreef:hij is helemaal nie te groot hij is perfect kijk maar![]()
BTW registreer ook ff word et wat gezelliger

Jij moet je website aanpassen aan je bezoeker als je iets wil bereiken tenminste...
TIP: Een banner mag je nooit een vaste breedte hebben als de rest van de site een variabele breedte heeft (vb 80%).
Als je site variabel is qua breedte moet je ervoor zorgen dat je banner dat ook is. Je maakt dan een smallere banner (zo breed als de min breedte die je site kan aannemen, dus als je je venster in de breedte zo klein mogelijk maakt) en zorgt ervoor dat die banner in een tabel zit die ook variabel is qua breedte. Dit is de enige goede manier om je site voor iedereen duidelijk zichtbaar te hebben.
Als je site variabel is qua breedte moet je ervoor zorgen dat je banner dat ook is. Je maakt dan een smallere banner (zo breed als de min breedte die je site kan aannemen, dus als je je venster in de breedte zo klein mogelijk maakt) en zorgt ervoor dat die banner in een tabel zit die ook variabel is qua breedte. Dit is de enige goede manier om je site voor iedereen duidelijk zichtbaar te hebben.
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
Wel uw forum zal automatisch uitrekken, maar bij't inkrimpen is er een bepaald moment dat ie stopt (niet verder versmalt). Zo breed zou uw banner dan ongeveer moeten zijn. Natuurlijk, stel dat die breedte echt belachelijk weinig zou zijn (veel lager dan 480 bevoorbeeld) dan mag je 480 nemen als max breedte.Stefkuh schreef:Dus stel mijn forum 100%w0lfie.be schreef:TIP: Een banner mag je nooit een vaste breedte hebben als de rest van de site een variabele breedte heeft (vb 80%).
Hoe moet ik mijn banner dan maken?
't Kan ook zijn dat uw forum op 100% staat, maar bij het versmallen nog steeds 800 breed is. Uw banner mag dan 800 breed zijn.
Snappie?

Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Er zijn veel mensen die steeds surfen met uitgeklapt 'favorieten-menu'. Dus dan is de breedte van je scherm al lang geen 800 of 770 meer.SPyKoN schreef:Mmm je forum is toch het best viewbaar op minstens 800*600. Dus neem een banner van +- 770-780 pixels of zie dat hij perfect viewbaar is op 800*600 door het zelf uit te testen
En als je soms op van die oude wrakken van pc's moet werken om sommige scholen... Dan kan er soms nog wel eens een 600*480 tussen zitten

Alle chance zijn die aan het uitsterven

Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Uw banner is 1000px breed, dus kan je die onmogelijk volledig zien als je scherm ingesteld staat op 800px breed.DeMolT schreef:sry ma als ik em op 800x600 zet zie ik de banner nog goed hoor
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Neen neen, hij blijft in dat vak zitten, maar je krijgt wel horizontale scrollbars en dat... mn vriend... vind ik meeeeeeeeeeega irritant. En waarschijnlijk denken er wel nog mensen zo over.DeMolT schreef:maar hij steekt niet uit het hokje dat bedoelde ik ik d8 dat jullie da ook bedoelden
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Pfff... Ge denkt toch nie da'k MS ga steunen en die muis zal kopen? No Way. Trouwens, da leest niet lekker vind ik, nen tekst waarvoor je moet scrollen, nee echt nie.Luuk schreef:Daar heeft Microsoft nu zo'n nieuwe muis voor ontwikkeled, is het toch nog ergens goed voor
Ik vind dat, als je toch persé een site wilt, een site die goed is, je het dan ook van de eerste keer goed moet doen, en je houden aan de regels/verwachtingen die zijn opgesteld.
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
GoedDeMolT schreef:ik vin et zelf ook irri

Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Is nog evengroot precies... Kan dat?DeMolT schreef:pas op anders komt spykon vertellen dat je spamt, maar ik heb het veranderd is dit beter?
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be