Eigen profielveld probleem

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
SkyQ
Contacteer:

Eigen profielveld probleem

Bericht door SkyQ » 03 nov 2007, 23:19

• Adres van je forum: http://tuinplezier.net
    Event. modificaties op je forum:geen
    Wanneer ontstond het probleem?vandaag
    phpBB versie: 3.0.RC5

Heb je onlangs iets verandert aan je forum?niets
    Wat is het probleem?
Ja ik heb een probleem op het forum kwam een nieuw lid en die vulde zijn profiel in.
moet goed gaan maar die vulde een eigen gemaakt extra profiel veld in.
Geboortedatum hij vulde in 3-4-1970 in maar raar maar waar er kwam te staan 2-4-1970
toen ik dat in 4-4-1970 veranderde werdt het wel zijn datum 3-4-1970. hij geeft 1 dag achter.
ik heb geen idee hoe dit komt iemand dit ook eens mee gemaakt of een idee hoe het komt?
..

arent

Re: Eigen profielveld probleem

Bericht door arent » 03 nov 2007, 23:59

Zou het kunnen dat ergens zomertijd/wintertijd (foutief) verdisconteerd wordt, terwijl je net over de daggrens post?

SkyQ
Contacteer:

Re: Eigen profielveld probleem

Bericht door SkyQ » 04 nov 2007, 20:31

Nou aan de zomertijd kan het toch niet liggen. ik heb het geprobeert eerst aan en toen uit maar steeds meer mensen hebben er problemen mee somige met hun geboortedatum en somige met hun trouwdatum en somige hebben nergens last van dus das ook niet echt logies...

Gesloten