Student met ambitie gezocht voor uitdagend nieuw concept...
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
Student met ambitie gezocht voor uitdagend nieuw concept...
Samen met een tekstschrijver heb ik (grafisch ontwerper/reclameman) een concept bedacht dat we handjes en voetjes willen geven. Aangezien ruime ervaring in design, tekst en communicatie aanwezig zijn, is het denkwerk, ontwerp-werk en uitwerkingswerk geen probleem. Het programmeer-werk is andere koek... Hiervoor zoeken wij een ambitieuze programmeur met gedegen kennis van HTML/XML/PHP/Javascript en aanverwanten.
Om het concept te beschermen, kan ik hierop helaas niet inhoudelijk in gaan.
Heb jij voldoende ervaring en de nodige ambities om naast (en na) je opleiding voor jezelf te kunnen werken? Ben je geïnteresseerd in een kennismakingsgesprek waarin we je meer info geven? Laat dit dan alsjeblieft even per email/pb weten.
Alvast hartelijk dank voor je reactie!
Contractduur: n.v.t.
Locatie van werkzaamheden: Op eigen lokatie of op de reclamestudio in Purmerend
Vereiste kennis: PHP, MySQL, Windows, (x)HTML, CSS, Javascript
Kennis van Linux en Object Oriented Programming is een pre!
Overige informatie:
Uiteindelijk word je zélf onderdeel van het concept waarmee je (op langere termijn > na lancering van het concept) op eenvoudige wijze zelf werk kunt generen. Dit is ook juist de kracht van het concept en waar het concept uiteindelijk om draait! Nu moet je niet denken aan een 'vacature-site' o.i.d.: Het gaat absoluut om een vernieuwend/uitdagend concept dat gericht is op de toekomstige manier van (samen)werken...
Om het concept te beschermen, kan ik hierop helaas niet inhoudelijk in gaan.
Heb jij voldoende ervaring en de nodige ambities om naast (en na) je opleiding voor jezelf te kunnen werken? Ben je geïnteresseerd in een kennismakingsgesprek waarin we je meer info geven? Laat dit dan alsjeblieft even per email/pb weten.
Alvast hartelijk dank voor je reactie!
Contractduur: n.v.t.
Locatie van werkzaamheden: Op eigen lokatie of op de reclamestudio in Purmerend
Vereiste kennis: PHP, MySQL, Windows, (x)HTML, CSS, Javascript
Kennis van Linux en Object Oriented Programming is een pre!
Overige informatie:
Uiteindelijk word je zélf onderdeel van het concept waarmee je (op langere termijn > na lancering van het concept) op eenvoudige wijze zelf werk kunt generen. Dit is ook juist de kracht van het concept en waar het concept uiteindelijk om draait! Nu moet je niet denken aan een 'vacature-site' o.i.d.: Het gaat absoluut om een vernieuwend/uitdagend concept dat gericht is op de toekomstige manier van (samen)werken...
Re: Student met ambitie gezocht voor uitdagend nieuw concept...
Maar er zit geen garantie aanvast dat dit mogelijke concept gaat aanslaan? Dus voor hetzelfde geld is het een flop en levert het niets op?
-
Inderdaad. Succes kan niemand immers garanderen. Nooit. Ondernemers noemen dit 'ondernemersrisico'.
Mijn vraag was meer of de programmeur dan ook niets betaald zou krijgen?CreativeMind schreef:Inderdaad. Succes kan niemand immers garanderen. Nooit. Ondernemers noemen dit 'ondernemersrisico'.
Kom op Stef, waar is je ondernemersgeest? Als je bakken met geld wilt maken moet je risico nemen en investeren. Heb je daar geen geld voor dan investeer je tijd en energie. Helaas heb ik geld, tijd en energie dus ik laat het even aan me voorbij gaan. 

Een ondernemer investeert, niet de werknemer -> programmeur.
-
Je zou denken dat een forum-beheerder in staat is goed te kunnen lezen/teksten te kunnen screenen en dus de context snel begrijpt...Stef schreef:Een ondernemer investeert, niet de werknemer -> programmeur.
Wij zoeken geen programmeur met een werknemersgeest, maar een ambitieuze programmeur die als volwaardig medewerker en mede-eigenaar van het concept wordt.
@ ElbertF: jij ziet het helder! Vandaar dat je dus ook 'helaas' al geld, tijd en energie hebt

Maar even on-topic: de post is geplaatst voor studenten die wel interesse hebben. We wachten met smart op die reacties...
Trek aub. niet direct conclusies.CreativeMind schreef:Je zou denken dat een forum-beheerder in staat is goed te kunnen lezen/teksten te kunnen screenen en dus de context snel begrijpt...Stef schreef:Een ondernemer investeert, niet de werknemer -> programmeur.
Zoals ik eerder aangaf is het opmerkelijk dat de zogenoemde 'ondernemer' geen risico wil lopen door te investeren in een programmeur. Maar het is me nu duidelijk dat je zelf ook overtuigd moet zijn van het concept voordat je er in stapt. Veel succes met het zoeken naar de perfecte partner!
Als je de winst wil delen moet je ook het risico delen. Zou een beetje vreemd zijn dat als het een succes is dat de winst eerlijk verdeeld wordt, en als het flopt hij jou uit z'n eigen zak moet uitbetalen. Je krijgt een concept in de schoot geworpen waar je geld mee kan verdienen, maar als je geen heil in ziet begin je er natuurlijk niet aan. Ik ben eigenlijk wel benieuwd..
-
En precies zo is het. Dus graag reacties van ondernemende programmeurs met lef...ElbertF schreef:Als je de winst wil delen moet je ook het risico delen. Zou een beetje vreemd zijn dat als het een succes is dat de winst eerlijk verdeeld wordt, en als het flopt hij jou uit z'n eigen zak moet uitbetalen. Je krijgt een concept in de schoot geworpen waar je geld mee kan verdienen, maar als je geen heil in ziet begin je er natuurlijk niet aan. Ik ben eigenlijk wel benieuwd..
Je bent wel heel erg vaag over je project. Ik ben onlangs een leuk project gestart met 3 kot-vrienden en het is ook wel leuk. Ik wil je best wel enkele namen doorspelen die het wel zien zitten te programmeren. Het gaat hier voornamelijk over informatica studenten (academisch) in opleiding dus...
-
@ Svenn: Dank voor je reactie.
Het is denk ik niet zo zeer dat ik 'heel erg vaag' over het project doe, maar dat ik niets over het concept kan zeggen.
Het project omvat inderdaad programmeerwerk waar we een enthoustiaste, ambitieuze student voor zoeken die (naast zijn studie en in de toekomst) voor zichzelf zou willen werken. Wat het programmeerwerk uiteindelijk inhoud, wordt duidelijk wanneer het concept in een persoonlijk gesprek uitgelegd wordt. Als jij informatica-studenten kent die hierin eventueel interesse hebben, dan houd ik me van harte aanbevolen. Zou je deze dan wellicht willen attenderen op deze post?
Bij voorbaat bedankt Svenn.
Het is denk ik niet zo zeer dat ik 'heel erg vaag' over het project doe, maar dat ik niets over het concept kan zeggen.
Het project omvat inderdaad programmeerwerk waar we een enthoustiaste, ambitieuze student voor zoeken die (naast zijn studie en in de toekomst) voor zichzelf zou willen werken. Wat het programmeerwerk uiteindelijk inhoud, wordt duidelijk wanneer het concept in een persoonlijk gesprek uitgelegd wordt. Als jij informatica-studenten kent die hierin eventueel interesse hebben, dan houd ik me van harte aanbevolen. Zou je deze dan wellicht willen attenderen op deze post?
Bij voorbaat bedankt Svenn.