[KIJK] skizone

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
DeMolT

Bericht door DeMolT » 27 okt 2003, 22:47

w0lfie.be schreef:
DeMolT schreef:prima! maar als het forum nou heel erg veranderd is?
Wat veranderd is? De layout? De Code?

Zelfs dan blijft de ® en/of © geldig. Die code is nog steeds nie door jullie geschreven, de mods al even min (die staan trouwens met © op die maker hun naam, dus nog steeds niet van jou).
Pas als je een lay-out volledig zelf maakt mag je enkel voor die lay-out een eventuele © zetten (en 'k heb het hier niet over een bestaande lay-out aanpassen).

Dus er zijn er maar weinigen die de twee, drie regels mogen weghalen onderaan. En dan nog, waarom weghalen? Wie let daar nu in hemelsnaam op? En wat win/verlies je eraan?
Het valt toch onmiddellijk op als je forum phpBB is, dus als je dan je eigen naam eronder zet wete we direct wat voor n00b je bent...

mee eens :wink:

Kaza
Contacteer:

Bericht door Kaza » 27 okt 2003, 22:56

leuk als men zegt dat het niet meer powered by PhpBB is

haal het eens weg, kijken of het allemaal nog werkt :roll:
Een goed forum laat echt wel dat ©phpBB staan.
Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total

DeMolT

Bericht door DeMolT » 28 okt 2003, 09:20

dat is wat wolfie ook zegt :wink:

w0lfie.be
Contacteer:

Re: Mooi

Bericht door w0lfie.be » 28 okt 2003, 12:02

Om toch nog even terug te komen op die skizone daar... 'k Had nooit 't begin gelezen van den topic, heb die nu es volledig door genomen.
Dentist schreef:In principe heb ik de site zelf ontwikkeld, op basis van het forum. Uiteraard heb ik wel de kunst afgekeken van bepaalde mods (smartor), maar 80% van de site is custom-built. De site heb ik dan ook zeker niet cadeau gekregen.
Sorry, maar hier geloof ik nu geen bal van. Wat zou jij in hemelsnaam veranderd hebben aan die strakke gevoelige phpBB Code? Enkele mods, perfect mogelijk, maar das nog steeds nix gecoded door jou.
Blijkbaar is die template ook al niet door jou gemaakt (volgens nen andere postere, pagina terug). Dus, op dat vlak ben je nog eens strafbaar aangezien die kerels wel hun © belangrijk vinden. Ma bon ja...

'k Heb trouwens de bron eens bekeken, echt zielig. Waarom steek je in hemelsnaam de keywords 'sex' en 'mp3' in een SKIsite?
Lijkt mij nogal 'lame'... Vertelt veel over wat voor een 'bedrieger' je bent.

Podium4

Bericht door Podium4 » 28 okt 2003, 12:40

Haha dat is inderdaad dom:
Hét online ski magazine, voor skiers, door skiers, freeskien, skien, frankrijk, oostenrijk, poeder, freeride, sneeuw, powder, freeriden, free skiing, free ride, fat, fat ski, ski, tourskien, touren, lawine, pieper, snow, powder, dump, weer, travel, reizen, lifestyle, mp3, sex
Dat zijn dus de keywords van de site.... voor als je het nog niet wist... de meeste zoekmachine maken hier niet of nog nauwelijks gebruik van....
En als ze dat nog doen, kijken ze behalve naar de keywords ook naar de teksten op je site.... dan kun je dus nog zo vaak "sex" en "mp3" neerzetten, maar mensen die dat zoeken komen NOOIT op jouw site via de zoekmachine... overigens zijn de andere keywords wel goed...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 28 okt 2003, 13:03

podium4 schreef:voor als je het nog niet wist... de meeste zoekmachine maken hier niet of nog nauwelijks gebruik van...
Idd. Nu voelt die jonge zich waarschijnlijk bedrogen door de zoekmachines :lol:

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 28 okt 2003, 15:03

w0lfie.be schreef:Om toch nog even terug te komen op die skizone daar... 'k Had nooit 't begin gelezen van den topic, heb die nu es volledig door genomen.
Dentist schreef:In principe heb ik de site zelf ontwikkeld, op basis van het forum. Uiteraard heb ik wel de kunst afgekeken van bepaalde mods (smartor), maar 80% van de site is custom-built. De site heb ik dan ook zeker niet cadeau gekregen.
Sorry, maar hier geloof ik nu geen bal van. Wat zou jij in hemelsnaam veranderd hebben aan die strakke gevoelige phpBB Code? Enkele mods, perfect mogelijk, maar das nog steeds nix gecoded door jou.
Blijkbaar is die template ook al niet door jou gemaakt (volgens nen andere postere, pagina terug). Dus, op dat vlak ben je nog eens strafbaar aangezien die kerels wel hun © belangrijk vinden. Ma bon ja...

'k Heb trouwens de bron eens bekeken, echt zielig. Waarom steek je in hemelsnaam de keywords 'sex' en 'mp3' in een SKIsite?
Lijkt mij nogal 'lame'... Vertelt veel over wat voor een 'bedrieger' je bent.
Hier komt hij van:

http://styles.phpbb2.de/index.php?s=15

Tss ik kom er toch altijd achter als jullie hier een sitecheck posten met een forum dat je zelf niet gemaakt hebt en de copyright sign van weggehaald hebt :roll:

FlorisD
Contacteer:

Bericht door FlorisD » 28 okt 2003, 15:17

SPyKoN schreef:Hier komt hij van:

Tss ik kom er toch altijd achter als jullie hier een sitecheck posten met een forum dat je zelf niet gemaakt hebt en de copyright sign van weggehaald hebt :roll:
Wij niet dan...

*zucht* hier wordt ik dus moe van... :roll:
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

LadyBug
Contacteer:

Bericht door LadyBug » 28 okt 2003, 17:10

Laat dat kind toch Floris :roll:

DeMolT

Bericht door DeMolT » 28 okt 2003, 21:02

lol :lol:

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 01 nov 2003, 11:46

FlorisD schreef:

Wij niet dan...

Heb ik dat gezegd? Komt dat erop neer??

Ik vind het gewoon smerig als iemand met z'n ander werk gaat lopen en dus de copyright verwijderd. Daar komt het op neer!

Ik vind gewoon dat alles uit de hand loopt nu dat de admin weg is. Als BartVB terugwas, was er hier direct een slotje op en waren er zo geen discussies

Franc NL

Bericht door Franc NL » 28 okt 2005, 19:00

SPyKoN schreef:
FlorisD schreef:

Wij niet dan...

Heb ik dat gezegd? Komt dat erop neer??

Ik vind het gewoon smerig als iemand met z'n ander werk gaat lopen en dus de copyright verwijderd. Daar komt het op neer!

Ik vind gewoon dat alles uit de hand loopt nu dat de admin weg is. Als BartVB terugwas, was er hier direct een slotje op en waren er zo geen discussies
Amen 8)

Stef

Bericht door Stef » 28 okt 2005, 19:02

Heb je het door dat je een bijna 2 jaar oude topic bumpt? Het is in iedergeval niet de bedoeling.
:arrow: http://www.phpbb.nl/faq.php?mode=regels#6

Ik hoef hier overigens geen antwoord op, we laten het topic weer rustig zakken.

Gesloten