avatars random uit gallary aan nieuwe gebruiker
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

avatars random uit gallary aan nieuwe gebruiker
Als een nieuwe gebruiker zich aanmeld, heeft hij natuurlijk nog geen avatar. Kun je deze nieuwe gebruiker automatisch een avatar uit de gallary random laten toevoegen?
Ik denk dat dit een goed begin is...
Er bestaat ook nog'n mod, die ervoor zorgt dat geen enkele avatar uit uw galerij door meer dan 1 gebruiker kan gebruikt worden. Mss is een combinatie van de twee mogelijk, weet ik niet, maar je kan het altijd eens proberen.
Er bestaat ook nog'n mod, die ervoor zorgt dat geen enkele avatar uit uw galerij door meer dan 1 gebruiker kan gebruikt worden. Mss is een combinatie van de twee mogelijk, weet ik niet, maar je kan het altijd eens proberen.
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
MOD werkt wel, anders zou die niet uitgebracht worden hé. Je moet er dan idd voor zorgen dat er genoeg avatars zijn in de galerij. Er zijn genoeg avatar pack's en sites waar je massa's avatars kan halen. Wat de mod doet als de avatars op zijn, geen ID, 'k heb die mod niet geprobeerd. Maar hij doet het wel degelijk.sjef schreef:Dat gaat niet werken want op ten duur zijn de avatars op...
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Mjah... Zo'n mod heb ik dus nog niet tegengekomen, maar mss moet je die eens aanvragen dia de daarvoor bestemde fora.sjef schreef:Ja ik geloof je ook wel dat die mod het doet! Maar ik wil het beperkt houden tot 15 avatars ofso, en een avatar mag best meerdere keren gebruikt worden
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be