Maak jullie forums gereed...
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Maak jullie forums gereed...
so you wanna be a phpbb star
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
The BB Factor..
Robin heeft een grote kans, zelf gemaakte stijl en alles..
Robin heeft een grote kans, zelf gemaakte stijl en alles..
Voormalig Support Teamlid
Wat leuk zal zijn is dat elbertf en stef ook een stijl zoude maken, kijken of hun ook pro zijn, aangezien dat ze admin op phpbb.nl zijn 

You cut me open
You cut me open
- Robin Huurman
Dat ze hier admin zijn wil nog niet zeggen dat ze stijlen kunnen maken... Misschien hebben ze de stijl door iemand anders laten maken....
Ze gaan geen stijl maken denk ik, want ze hebben niet echt veel tijd. Maar als ze het doen heb je een meesterwerk 

De vorige keer had ik ook een prijsje gewonnen hoor.simvader schreef:Wat leuk zal zijn is dat elbertf en stef ook een stijl zoude maken, kijken of hun ook pro zijn, aangezien dat ze admin op phpbb.nl zijn

Mag ik die stijl eens zien?ElbertF schreef:De vorige keer had ik ook een prijsje gewonnen hoor.simvader schreef:Wat leuk zal zijn is dat elbertf en stef ook een stijl zoude maken, kijken of hun ook pro zijn, aangezien dat ze admin op phpbb.nl zijn
You cut me open
You cut me open
das phpBB3, en die mocht de vorige keer nie meedoen 

Gaan we ook nog de oude blauwe paulscripts.nl nog zienpaul schreef:das phpBB3, en die mocht de vorige keer nie meedoen

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Ik ben bang dat ik daar de source niet meer van heb, maar kan nog is tussen me backups kijkenRaimon schreef:Gaan we ook nog de oude blauwe paulscripts.nl nog zienpaul schreef:das phpBB3, en die mocht de vorige keer nie meedoen

- Bas
- Contacteer:
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hmm, ja klopt.paul schreef:das phpBB3, en die mocht de vorige keer nie meedoen

Screenshots heb ik ook nog wel ergens vermoed ik. Er was trouwens na die nog een blauwe versieBas schreef:Anders heb ik nog wel een oude screenshot
http://img366.imageshack.us/my.php?image=ie75yy.png

Ik wil op zich wel meedoen, al is het nog in ontwikkeling. Voornaamste punt is nu dat de icoontjes nog niet die van subsilver2 zijn. Verder nog wat kleine dingetjes als de plaatsing van enkele elementjes (als bijvoorbeeld auteur) en nog wat kleurtjes hier en daar.
Ander punt: het staat nu in een afgeschermde directory. Dat heb ik bewust gedaan omdat ik een oude backup van de database heb geïmporteerd om mee te testen en ik niet wil dat iemand die het testforum per ongeluk vind zich gaat registeren en reageren en er zo ineens achter komt dat-ie de enige is.
Is het mogelijk dat ik de toegangscode doorgeef aan de jury zodat die het kunnen bekijken? Of moet het echt openbaar zijn voor eenieder?
Ander punt: het staat nu in een afgeschermde directory. Dat heb ik bewust gedaan omdat ik een oude backup van de database heb geïmporteerd om mee te testen en ik niet wil dat iemand die het testforum per ongeluk vind zich gaat registeren en reageren en er zo ineens achter komt dat-ie de enige is.
Is het mogelijk dat ik de toegangscode doorgeef aan de jury zodat die het kunnen bekijken? Of moet het echt openbaar zijn voor eenieder?
Die van paul ziet er egt oud uit! die van elbert is gewoon prachtig! (jij ook paul)
Maar een vraagje, een vriend van mij heeft een kei mooi (engels) forum gemaakt, alleen hij denkt dat hij niet kan winnen, ik denk dat hij een goede kans maakt, maar hij vind het niks,
kan ik hem toch opgeven, om te laten zien dat ik toch gelijk kan hebben?

Maar een vraagje, een vriend van mij heeft een kei mooi (engels) forum gemaakt, alleen hij denkt dat hij niet kan winnen, ik denk dat hij een goede kans maakt, maar hij vind het niks,
kan ik hem toch opgeven, om te laten zien dat ik toch gelijk kan hebben?
You cut me open
You cut me open
Reageer je nu op mij of op Simvader?Stef schreef:Nee.
Waarschijnlijk op dat van simvader
op mijn domme vraag...

You cut me open
You cut me open