Eerst goedkeuren... Dan posten!

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
lifeguard
Contacteer:

Eerst goedkeuren... Dan posten!

Bericht door lifeguard » 25 okt 2007, 10:56

Ik heb een gedeelte op het forum waar leden in kunnen posten. Knap eej?

Alleen nu wil ik het zo hebben, wanneer ze in dat topic posten, het eerste bericht, dus een nieuw topic goed gekeurd moet worden.
Eventuele reakties in DAT topic, mogen wel geplaatst worden zonder goedkeuring.

Is dit mogelijk?
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

Gamemaniak
Contacteer:

Re: Eerst goedkeuren... Dan posten!

Bericht door Gamemaniak » 25 okt 2007, 12:17

Het is mogelijk om te zorgen dat er goedkeuring nodig is en dat het bericht dan verschijnt, dat kan je bij je permissies aanpassen. In de categorie forums -> Forum permissies groepen -> selecteer je groep. Als het goed is vind je daar wat je voor elkaar wilt krijgen ;)

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 25 okt 2007, 12:22

Gamemaniak schreef:Het is mogelijk om te zorgen dat er goedkeuring nodig is en dat het bericht dan verschijnt, dat kan je bij je permissies aanpassen. In de categorie forums -> Forum permissies groepen -> selecteer je groep. Als het goed is vind je daar wat je voor elkaar wilt krijgen ;)
Helaas, dat voldoet niet wat hij vraagt, want dat zet ook de replies in de moderatie queue, en dat wou die niet ;). Zonder MOD gaat het helaas niet werken, en ik ben bang dat die MOD nog niet bestaat.

lifeguard
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 25 okt 2007, 15:24

Ok paul!
Hartelijk dank voor je antwoord.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

Gesloten