Maak jullie forums gereed...
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Maak jullie forums gereed...
Pooooootverdorie...nog maar een week..en ik heb een applicatie dat nog niet klaar is, en een overvolle agenda ;_; Een stijl die ik nog aan moet passen ;_;
Help!
Help!
Plannen voordat je aan iets begint helpt meestal erg goed.Lucas schreef:Pooooootverdorie...nog maar een week..en ik heb een applicatie dat nog niet klaar is, en een overvolle agenda ;_; Een stijl die ik nog aan moet passen ;_;
Help!
JA dat wordt een mooi liedje!Lucas schreef:Pooooootverdorie...nog maar een week..en ik heb een applicatie dat nog niet klaar is, en een overvolle agenda ;_; Een stijl die ik nog aan moet passen ;_;
Help!
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
Of vrienden. En het meeste is al af, maar ik heb nog maar een paar dagen om mijn applicatie af te krijgen. Hij is al af....hij doet het alleen niet >.> Hij slaat niets op in de SQL server....maar hij zeurt ook niet dat hij geen SQL server kan vinden, of geen verbinding kan maken oid. >.> En daar moet ik vaak even voor gaan zitten...en dat is het probleem. Die tijd heb ik niet. >.>paul schreef:Plannen voordat je aan iets begint helpt meestal erg goed.Lucas schreef:Pooooootverdorie...nog maar een week..en ik heb een applicatie dat nog niet klaar is, en een overvolle agenda ;_; Een stijl die ik nog aan moet passen ;_;
Help!
Oftewel niet geplanned.
Als alles ging volgens mijn planning, was ik nu iets verder....maar ja, met dit soort dingen kan je eigenlijk geen rekening houden ;_;
Ach, ik zie wel wat er gaat gebeuren....hij draait ook zonder :p
Ach, ik zie wel wat er gaat gebeuren....hij draait ook zonder :p
mijn forum gaat al goed, maar ik win toch niet, ik heb al veel mooiere gezien...
You cut me open
You cut me open
ik denk dat phpbbstylers gaat winnen
Kunnen we hier weer gewoon ontopic blijven?
Er zijn al een paar topics die per dag erger ontsporen en deze is daar een van. Soms worden er leuke discussies gevoerd, maar meestal is het onzin. Onzin posten we op de kermis okay?
Er zijn al een paar topics die per dag erger ontsporen en deze is daar een van. Soms worden er leuke discussies gevoerd, maar meestal is het onzin. Onzin posten we op de kermis okay?

Maar mijn applicatie doet het niet ;_;
Is er trouwens al een oplossing voor de subSilver2 styles lieve Raimon? Ik heb een paar dagen in een grot gezeten, dus heb het niet echt bij kunnen houden ^^"
Is er trouwens al een oplossing voor de subSilver2 styles lieve Raimon? Ik heb een paar dagen in een grot gezeten, dus heb het niet echt bij kunnen houden ^^"
aight, hoeveel dagen nog?
en gaat 1 nov de stem periode van start? wanneer is de uitslag er dan?
You cut me open
You cut me open
De dag na de dag voor de dag dat hij er is. Oftewel, je zal wel zien?simvader schreef:aight, hoeveel dagen nog?

Coen schreef:Kunnen we hier weer gewoon ontopic blijven?
Dit laten we voortaan achterwege!
- Coen
dat weet waarschijnlijk iedereen al, laten we niet opnieuw beginnen!Daan schreef:*knip*Coen schreef:Kunnen we hier weer gewoon ontopic blijven?
en even afwachten wat er met de kermis gedaan wordt, laten we het niet erger maken, dus ff niks zeggen over de kermis...
want ik weet zeker dat er zo weer een grote discusie komt over de kermis, ik mag dan geen mod zijn maar ik zeg wat coen zei, doe maar via PB of whatever dan ook, maar niet hier!
Heel goed en nu weer ontopic! 

- Coen
You cut me open
You cut me open
- Robin Huurman
Haha ik hoop het ookaxitaxi schreef:ik denk dat phpbbstylers gaat winnen

het word wel spannend want er zijn een hoop verschillende stijlen.
niks lijkt op elkaar (gelukig ook niet)
maar hoe gaat de publieks prijs is zijn werk? wordt er gewoon een poll gemaakt?
niks lijkt op elkaar (gelukig ook niet)
maar hoe gaat de publieks prijs is zijn werk? wordt er gewoon een poll gemaakt?
You cut me open
You cut me open
Ik neem aan dat juryleden voorzien worden van oordopjes, ivm de arbo voorschriften omtrent geluidshinder en gehoorbeschadigingen....Stef schreef:Over twee weken op de zondag op Nederland 1 moeten alle forums gaan zingen.. daarna mag het publiek gaan bellen en sms'en en dan komt Mooi! Weer de Leeuw daarna zijn we terug en gaan de forums nog een keer zingen, kan iedereen nog een half uur stemmen. Vervolgens maken we dan bekend wie de award heeft gewonnen. Die gaat dan nog een keer zingen en krijgt van Joop van de Ende uiteindelijk de award en een rol in de nieuwe musical; Evita.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
- Robin Huurman
Yeah... phpbbdols