Hoe bedoel je ?paul schreef:Hij is in ieder geval rijkerRaimon schreef: Hé kleine derkje
[ CENTRAAL ] Kermistopique Uberspamming
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: [ CENTRAAL ] Kermistopique Uberspamming
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Ga teamleden zoeken joh oh dies lullig.Raimon schreef:Hé kleine derkje

Ga Nicole video's zoeken joh.

Voor wat?Derky schreef:Ga teamleden zoeken joh oh dies lullig.Raimon schreef:Hé kleine derkje![]()
Ga Nicole video's zoeken joh.
Dat derk kan betalen voor fatsoenlijke hosting.Raimon schreef:Hoe bedoel je ?paul schreef:Hij is in ieder geval rijkerRaimon schreef: Hé kleine derkje
paul schreef: Dat derk kan betalen voor fatsoenlijke hosting.

Voormalig Support Teamlid
Aha dan bas bedoel je dus?paul schreef:Dat derk kan betalen voor fatsoenlijke hosting.Raimon schreef: Hoe bedoel je ?
Ja voor mij natuurlijk!Raimon schreef:Voor wat?Derky schreef:Ga Nicole video's zoeken joh.
(En ook een CC-tje naar Coen, vind die leuk.

Bas niet, die heeft een oude PC als server op een brakke ADSl lijn.Raimon schreef:Aha dan bas bedoel je dus?paul schreef:Dat derk kan betalen voor fatsoenlijke hosting.Raimon schreef: Hoe bedoel je ?
jij moet niet lachen want jij wilt er niet eens wat voor uitgeven.10th_user schreef:paul schreef: Dat derk kan betalen voor fatsoenlijke hosting.
willen en mogen en kunnen zijn 3 verschillende dingen
Ik had op me 12de toch ook een gratis .nl? Waarom zou jij dat niet kunnen hebben? 

Ja er is nog iemand van 12 met een nl, owja 12-jarige Salomon(v.nl)paul schreef:Ik had op me 12de toch ook een gratis .nl? Waarom zou jij dat niet kunnen hebben?

Je bedoelt salonub?Derky schreef:Ja er is nog iemand van 12 met een nl, owja 12-jarige Salomon(v.nl)paul schreef:Ik had op me 12de toch ook een gratis .nl? Waarom zou jij dat niet kunnen hebben?
omdat ik 'fijne' ouders hebpaul schreef:Ik had op me 12de toch ook een gratis .nl? Waarom zou jij dat niet kunnen hebben?
Ik ook, daarom zijn het ouders10th_user schreef:omdat ik 'fijne' ouders hebpaul schreef:Ik had op me 12de toch ook een gratis .nl? Waarom zou jij dat niet kunnen hebben?

Waar haal je dan een gratis .nl domain?
Tis nu eenmaal niet simpel om als 12 jarige 30 per jaar voor hosting en voor een domain uit te geven
Tis nu eenmaal niet simpel om als 12 jarige 30 per jaar voor hosting en voor een domain uit te geven
voor 15 euro heb ik het al. Goedkoper is er ook.axitaxi schreef:Waar haal je dan een gratis .nl domain?
Jeez o.o Wat wil jij voor je geld hebben o.o
One bied bijvoorbeeld voor geen geld een redelijke hosting aan. o.o
One bied bijvoorbeeld voor geen geld een redelijke hosting aan. o.o
Verschillende hosters hebben regelmatig acties
.
Ik betaal persoonlijk enkel voor me domeinen, hosting is gesponsoort.

Ik betaal persoonlijk enkel voor me domeinen, hosting is gesponsoort.
1000 berichten gespamt!
Ik heb paul bijna ingehaald 

1000 pas? Die had ik een jaar of 3 geleden. En heb er ruim 15 keer zoveel, pas. Zelfs op .com heb ik er bijna 3 keer zoveel.