Tijdens het updaten van mijn forum naar rc6 van rc5
Kreeg ik het controle bestanden scherm, hier stonden een paar files die niet in mijn database stonden.
Die zette ik erin onderandere includes/functions_content.php
En nu als ik terug op controleer bestanden klik krijg ik deze error Fatal error: Cannot redeclare gen_sort_selects() (previously declared in /var/www/web57/web/KickForum/includes/functions.php:230) in /var/www/web57/web/KickForum/includes/functions_content.php on line 97
Help mij
Probleem met controle bestanden phpbb 3.0 rc6
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Probleem met controle bestanden phpbb 3.0 rc6
bump!!, help is nog niet opgelost, heb de files van rc7 er ook al opgezet maar nu krijg ik dezelfde error als ik me forum probeer te openen
was ookal voor rc 7
was ookal voor rc 7
Re: Probleem met controle bestanden phpbb 3.0 rc6
Als RC5 geen fouten bevat, komt het omdat RC6/RC7 niet goed geïnstalleerd is of niet werkt op je installatie. Loop beide updates nog eens na, desnoods gooi je er gewijzigde bestanden overheen zodat je zeker weet dat alle bestanden goed werken onder RC7.