De bedoeling is dat hij zwarte lijnen heeft zodat er een duidelijk onderscheid is en dat de inhoud dus gewoon grijs is van de tabellen overal.Salomon schreef:Mag dat niet?
BBCodes
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: BBCodes
All About Phones.nl | GSM'S | Telecomnieuws | Ondersteuning | PDA'S |PDA Programma's | Nieuwe Rom's | Thema's | All About Phones.nl
background: #FFF; border: #000;
Er kunnen ook meerdere attributen tegelijk ingevoerd worden.
BetaDevil schreef:background: #FFF; border: #000;
Er kunnen ook meerdere attributen tegelijk ingevoerd worden.
Code: Selecteer alles
<table style="background: #FFF; border: #000;" cellspacing="1" cellpadding="2" >{TEXT}</table>
All About Phones.nl | GSM'S | Telecomnieuws | Ondersteuning | PDA'S |PDA Programma's | Nieuwe Rom's | Thema's | All About Phones.nl
Als je een echt border wilt doe je dit zo: 
border: 1px solid #000;
, echter krijg je dan alleen een rand om de hele tabel, of om iedere cel waardoor je dubbele lijnen tegen elkaar krijgt. Om er voor te zorgen dat een lege tabel niet zonder achtergrond weergeven wordt plaats je er bijv. een spatie in. Helaas ruimt phpBB loze spaties op dus werkt dit niet.. Je zou er een tranparante pixel in kunnen plaatsen ofzo. 
Sjeezs, hoe moeilijk kan het maken om een simpele tabel erin te gooien. Naja, ik blijf lekker door knutselen, bedankt.
Als je een eevoudige border gebruikt valt deze ook weg bij een lege cel (niet in alle browsers trouwens). Gewoon zorgen dat er altijd iets instaat dus. 

Ik gebruik de google bbcode maar als ik gebruik,kom ik op google startpagina i.p.v. meteen google met dat woord gezocht.
Aan wat kan dit liggen?
[google]Blablabla[/google]
Aan wat kan dit liggen?
De goede staat 1 pagina verder, in mijn post 

Bedankt!
Heb alleen nog even er voor gezorgt dat die image wel blijft staan!
Heb alleen nog even er voor gezorgt dat die image wel blijft staan!
Weet iemand trouwens hoe je de Flash-BBCode gebruikt? 

[flash=hoogte,breedte]url[/flash][/code
Of het is breedte keer hoogte, maar iets in die strekking.
die edit code werkt niet bij mijn forum zoals hij hier werkt
dit is de html code van jullie
Wijziging: zo komt het er niet uit te zien
in ieder geval ik wil het zo hebben met een kader. dus bijv een grijze kader en een andere kleur text (de kleur weet ik wel te wijzigen).dit is de html code van jullie
<div style="padding: 0.2em 0.5em; background: rgb(202, 220, 235) none repeat scroll 0%; font-size: 0.8em; width: 200px; -moz-background-clip: -moz-initial; -moz-background-origin: -moz-initial; -moz-background-inline-policy: -moz-initial;"><strong>Wijziging:</strong> zo komt het er niet uit te zien</div>
ik heb een vraag ik wil graag de edit code voor mods hebben maar dan ik een apparte kleur en bepaalde tekst hoe krijg ik dit voor elkaar graag de html en de bbcode. mvg mike
Je weet dat je een ontzettend vage omschrijving geeft?
Welke tekst en welke kleur? Zo moeilijk is het niet te veranderen though, maar ik snap alleen even niet wat er nou gedaan moet worden..
Welke tekst en welke kleur? Zo moeilijk is het niet te veranderen though, maar ik snap alleen even niet wat er nou gedaan moet worden..
Volgens mij bedoelt hij een modbreak zoals hier: http://www.allaboutphones.nl/forum/view ... reak#p2911
Ik heb besloten om toch die mod break te willen.
Maar is het ook toe pas baar voor meerdere stijlen?
waar kan ik het krijgen?
Is het een modificatie of is het gewoon een BBCode.
Maar is het ook toe pas baar voor meerdere stijlen?
waar kan ik het krijgen?
Is het een modificatie of is het gewoon een BBCode.
Het is gewoon BBCode.
Mag ik die dan want ik kan hem niet vinden op het internet en hij doet het niet op mijn forum als ik tik
[modbreak ]tekst[ /modbreak] (zonder spaties)
[modbreak ]tekst[ /modbreak] (zonder spaties)
Ik ken hem niet, maar het is gewoon HTML en bij elke browser kun je de bron van een pagina bekijken. Zoek maar op.