Niet kunnen posten

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Regiorunner

Niet kunnen posten

Bericht door Regiorunner » 15 okt 2007, 15:40

• Adres van je forum: http://forum.methorst.net
    Event. modificaties op je forum: Geen
    Wanneer ontstond het probleem? Na het updaten naar RC7
    phpBB versie: 3.0.RC7

Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Update naar RC7
    Wat is het probleem?
Ik had net mijn forum geupdated naar RC7. De installatie gaf aan dat alles goed was gegaan. Maar nu kan niemand meer posten op mijn forum. We kunnen nog wel een bericht intypen, maar als je op Bevestig drukt, probeert mijn browser nog iets te laden, maar hij blijft dan wel staan op de pagina waar je je bericht intypte. Kunnen jullie mij helpen met dit (zoveelste :oops: ) probleem? :?

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Niet kunnen posten

Bericht door Paul » 15 okt 2007, 15:44

Template en taalpakket wel RC7 compitable. Templates voor RC5 werken niet op RC6 en hoger.

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 15 okt 2007, 15:44

Ik zie dat je prosilver gebruikt?
In dat geval moet je cache legen voldoende zijn. (en de posting pagina goed refreshen, ctrl + f5)

Regiorunner

Bericht door Regiorunner » 15 okt 2007, 15:58

Ik gebruikte eerst Etech als standaardstijl. Maar omdat ik dat niet meer kon aanpassen in mijn gebruikerspaneel, heb ik de standaardstijl op Prosilver gezet. Maar nu kan ik ook niet meer inloggen in het beheerderspaneel. Ik heb nu dus hetzelfde probleem als ADH. Daar gaf jij het advies om de taal op engels te zetten. Maar als ik dat wil doen in het gebruikerspaneel, komt er dit te staan: FORM_INVALID . En dit is dus bij Prosilver.

Moet ik dit oplossen door te doen wat pa.do zei, of help ik mijn forum dan helemaal de vernieling in?

Regiorunner

Bericht door Regiorunner » 15 okt 2007, 19:41

Ik heb toch maar deze oplossing van pa.do gebruikt. En het werkte gelukkig inderdaad! Hopelijk zijn nu alle problemen verleden tijd! :)

Gesloten