Maak jullie forums gereed...
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Robin Huurman
Re: Maak jullie forums gereed...
Wat ik me eigen ook afvraag is... registreren de juryleden ook op de testfora? Veel van mijn aanpassingen kun je namelijk alleen zien als je geregistreerd bent, bijv. het gebruikerspaneel.
En bekijken ze ook het ACP ? Daar heb ik vele aanpassingen gedaan 

Lees eens een beetje hoe het voorgaande jaren is gegaan, ongetwijfeld zal het nu vrijwel op dezelfde manier gebeuren. Er zal één account worden aangemaakt op jouw forum waar alle leden van de jury gebruik van mogen maken.Robin Huurman schreef:Wat ik me eigen ook afvraag is... registreren de juryleden ook op de testfora? Veel van mijn aanpassingen kun je namelijk alleen zien als je geregistreerd bent, bijv. het gebruikerspaneel.
Is die accountnaam zelfde als vorige keer?Stef schreef:Lees eens een beetje hoe het voorgaande jaren is gegaan, ongetwijfeld zal het nu vrijwel op dezelfde manier gebeuren. Er zal één account worden aangemaakt op jouw forum waar alle leden van de jury gebruik van mogen maken.Robin Huurman schreef:Wat ik me eigen ook afvraag is... registreren de juryleden ook op de testfora? Veel van mijn aanpassingen kun je namelijk alleen zien als je geregistreerd bent, bijv. het gebruikerspaneel.
Mocht die nog bestaan, dan ontvang ik die graag via PM!paul schreef:Is die accountnaam zelfde als vorige keer?

[note]test[/note]
Die [note] BBcode mod, mag ik die voor mijn eigen forum??
Die [note] BBcode mod, mag ik die voor mijn eigen forum??
-
- Contacteer:
Zo heb me ook maar is ingeschreven.
Ik kan het niet vinden

Alleen de bb code wil ik dan he

En die mod moet ik die ook installen?
en die bbcode moet ik die dan als [mod]textddsgfhn[/mod]
Gebruiker.. ik wil de note mod he.
Dat is gewoon een html code. Daarnaast is het nog maar de vraag of het daadwerkelijk iets bijdraagt aan de originaliteit. Je zal Stef en/of Elbert lief aan moeten kijken daarvoor, daar ga ik niet over ^^"
Het maakt niets uit... tis gewoon voor gebruikersvriendelijkheid.Lucas schreef:Dat is gewoon een html code. Daarnaast is het nog maar de vraag of het daadwerkelijk iets bijdraagt aan de originaliteit. Je zal Stef en/of Elbert lief aan moeten kijken daarvoor, daar ga ik niet over ^^"
Maar hoe kan ik hem maken? die note code
Vraag dat maar in een nieuw onderwerp, hier blijven we on-topic Domingo.
Dat is de wijzigings bb code, niet die note code?
Moet alles XHTML zijn? Ik zit namelijk met een probleem. Ik heb de originele stijl bekeken, en die is dus niet valid. Er zitten flink wat errors in. Ik weet niet of ik alles wel XHTML-valid krijg, want ook de .css is niet echt valid en dat moet ik dus ook gaan verbeteren.
Ik heb niet echt zin in al dat werk ^^"

Tuurlijk niet.
Het gaat om de look & feel van je website.

Re: Inschrijven phpBB.nl Awards 2007
Ik wil even melden dat mensen met een dotbashosting-forum waarschijnlijk een grote achterstand hebben!
dotbashosting heeft ongeveer om de 10min. een downtime hier

Voormalig Support Teamlid
Als het puur om gaat om de host, zou ik tijdelijk een andere zoeken. Wie weet is hier iemand zo aardig zijn/haar betaalde host uit te lenen.10th_user schreef:Ik wil even melden dat mensen met een dotbashosting-forum waarschijnlijk een grote achterstand hebben!
Verplaatst naar discussietopic
- Lucas
Goedkoop is duurkoop he10th_user schreef:Ik wil even melden dat mensen met een dotbashosting-forum waarschijnlijk een grote achterstand hebben!