Lastig

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Ed

Lastig

Bericht door Ed » 25 okt 2003, 15:21

Hoi,

Ik zou graag willen vernemen hoe ik het "registeren "verwijder op mijn forum.

Reden is dat ik graag een email ontvang van personen welke zich graag willen registeren.

Groet,

Ed

DeMolT

Bericht door DeMolT » 25 okt 2003, 15:24

hoe bedoel je het precies ik snap het namelijk ff niet

Ed

Bericht door Ed » 25 okt 2003, 15:28

Ik heb het forum via dit media.

Ik heb het forum wel gesloten gehouden echter een ieder kan zich registeren via het " registreer ' panel in de rechter bovenhoek.

Ik wil eigenlijk dat men zich niet kan regeisteren als zijnde gebruiker en wel om de reden dat als er zich per dag vier personen registeren ik er maar een kan toevoegen aan het forum.

Mogelijk is er een mail aanpassing welke ik moet inschakelen.

Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is.

Groet,

Ed

FlorisD
Contacteer:

Bericht door FlorisD » 25 okt 2003, 15:28

Ik snap het heel goed.

Als je wilt dat mensen niet meer kunnen registreren kan je ook account activatie op "beheerder" zetten. Dit doe je in je admin -> configuratie.
De registeren link staat er dan nog wel en mensen kunnen zich ook nog gewoon registreren, maar hun account is dan niet geactiveerd, dus hebben ze er heel erg weinig aan.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

Ed

Bericht door Ed » 25 okt 2003, 15:30

FlorisD schreef:Ik snap het heel goed.

Als je wilt dat mensen niet meer kunnen registreren kan je ook account activatie op "beheerder" zetten. Dit doe je in je admin -> configuratie.
De registeren link staat er dan nog wel en mensen kunnen zich ook nog gewoon registreren, maar hun account is dan niet geactiveerd, dus hebben ze er heel erg weinig aan.
Pzies en ik wil dus het woord " registreren" verwijderen

Groet,

Ed

FlorisD
Contacteer:

Bericht door FlorisD » 25 okt 2003, 15:32

Ed schreef:
FlorisD schreef:Ik snap het heel goed.

Pzies en ik wil dus het woord " registreren" verwijderen

Groet,

Ed
Het woord registeren kan je weghalen door templates/xxx/overall_header.tpl te bewerken. Deze kan je openen in kladblok, dreamweaver e.d.

Haal bijna onderaan dit bestand uit de lange menu-code het deel met "login" weg. Deze staat als laatste in deze rij opgesomd.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

Ed

Bericht door Ed » 25 okt 2003, 15:40

Bedankt,

Ik ga mijn best doen.

Ik gebruim dreamweaver en zou graag een duidelijke uitleg willen onvangen over hoe en waar te beginnen en uiteraard te eindiggen.

Mijn dank zal groot zijn.

Groet,

Ed

jumpingjack
Contacteer:

Bericht door jumpingjack » 25 okt 2003, 16:07

Ed schreef:Bedankt,

Ik ga mijn best doen.

Ik gebruim dreamweaver en zou graag een duidelijke uitleg willen onvangen over hoe en waar te beginnen en uiteraard te eindiggen.

Mijn dank zal groot zijn.

Groet,

Ed
op http://www.phpbbhacks.com staan er een aantal met deze feature.

ff zoeken en je vind het zo terug

Gesloten