Rangafbeeldingen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Rangafbeeldingen
Hallo
Zou ik jullie rangafbeeldingen, moderator, eigenaar en beheerder. (mss ook nog een andere)
mogen gebruiken voor mijn forum?
Groet Domingo
http://www.schiebros.com/Domingo
Zou ik jullie rangafbeeldingen, moderator, eigenaar en beheerder. (mss ook nog een andere)
mogen gebruiken voor mijn forum?
Groet Domingo
http://www.schiebros.com/Domingo
Re: Rangafbeeldingen
En wat is beter, dat mensen hun eigen berichten mogen verwijderen, of juist niet?
Als je nog iets wilt toevoegen aan je bericht, doe dit in het vervolg via de 'Wijzig' knop.
Maar om antwoord op je vraag te geven: Nee, die stellen we niet beschikbaar voor het publiek.
En persoonlijk zou ik mensen niet hun eigen berichten laten verwijderen, zo kan er een gatenkaas ontstaan, dat het onderwerp niet meer te volgen is.

En persoonlijk zou ik mensen niet hun eigen berichten laten verwijderen, zo kan er een gatenkaas ontstaan, dat het onderwerp niet meer te volgen is.
Ik mag dus die plaatjes die bijvoorbeeld jij hebt.. niet gebruiken.
Jammer, ze zijn zo mooi.
Weet jij waar je even mooie kan vinden?
Die ik nu heb vind ik lelijk
Jammer, ze zijn zo mooi.
Weet jij waar je even mooie kan vinden?
Die ik nu heb vind ik lelijk

Dank je.. maar vind jij niet dat je zo lang erover doet om de permissies in te stellen?
En zou je je mss willen registreren op mn forum?
Groet Domingo
En zou je je mss willen registreren op mn forum?
Groet Domingo
Stef schreef:gatenkaas

Enne stef.
Ik vind het lelijk die tekst boven zon rangafbeelding.
kan ik niet op mn forum een plaatje doen.. en dan zonder rangtekst.
----
En wat betekenen die vierkante aanvinkhokjes bij de forumpermissies.
Wat wil dat zeggen?
De tekst erboven begrijp ik niet.
Ik vind het lelijk die tekst boven zon rangafbeelding.
kan ik niet op mn forum een plaatje doen.. en dan zonder rangtekst.
----
En wat betekenen die vierkante aanvinkhokjes bij de forumpermissies.
Wat wil dat zeggen?
De tekst erboven begrijp ik niet.
Ga eerst er eens meespelen, dan kom je er vanzelf achter waar alles voor staat. 

Dat is juist wat ik eerst al deed.
Maar ik kwam dr niet uit.
En van die rangafbeelding weet ik al helemaal niets af.
Maar ik kwam dr niet uit.
En van die rangafbeelding weet ik al helemaal niets af.
De tekst is weg te halen door in templates/prosilver/viewtopic_body.html deze lijn te zoeken en te vervangen met
Code: Selecteer alles
<!-- IF postrow.RANK_TITLE or postrow.RANK_IMG --><dd>{postrow.RANK_TITLE}<!-- IF postrow.RANK_TITLE and postrow.RANK_IMG --><br /><!-- ENDIF -->{postrow.RANK_IMG}</dd><!-- ENDIF -->
<!-- IF postrow.RANK_IMG --><dd>{postrow.RANK_IMG}</dd><!-- ENDIF -->
Ga ik even doen.. maar heb ik dan nog wel de optie om bij sommige gevallen het weer wel weer te geven?BetaDevil schreef:De tekst is weg te halen door in templates/prosilver/viewtopic_body.html deze lijn te zoekenen te vervangen metCode: Selecteer alles
<!-- IF postrow.RANK_TITLE or postrow.RANK_IMG --><dd>{postrow.RANK_TITLE}<!-- IF postrow.RANK_TITLE and postrow.RANK_IMG --><br /><!-- ENDIF -->{postrow.RANK_IMG}</dd><!-- ENDIF -->
Wijziging: Heb het nu gedaan, kan er ook een "enter" tussen, zegmaar tussen de gebruikersnaam en plaatje een enter?
Voor een enter, kun je
vervangen door
<!-- IF postrow.RANK_IMG --><br /><dd>{postrow.RANK_IMG}</dd><!-- ENDIF -->
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
is er geen mogelijkheid om bij ban of warning automatisch een bepaalde rangafbeelding te laten zien?
Dit is een totaal andere vraag, open even een nieuw onderwerp in 3.0 Modificaties.