- Modificatie & Versie:
Directe link naar de modificatie:
Adres van je forum: http://www.gymnasticsforum.be
phpBB versie: 2.0
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? Neen probleempje is er al een tijdje.
Wat is het probleem?
Nu er zijn verschillende mods aanwezig op mijn forum, welke weet ik niet daar ik deze niet zelf geplaatst heb.
Maar ik heb een vraagje ik heb een mod dat ze niet kunnen bumpen en dat ze hun laatste bericht een bepaalde tijd kunnen wijzigen.
De mods zijn ok, gecontroleerd door Jan M en Dark Inca een tijdje geleden. Op Jan en mijn testgebruiker werken ze ook, maar er zijn gebruikers waar dit niet werkt Jan en Dark denken dat dit te maken heeft met server en coockies. Nu is dit soms wel hinderlijk en krijg ik soms te horen dat ze hun bericht niet meer kunnen aanpassen of zie ik toch posten die na elkaar geplaatst zijn. Ik zag gisteren bij een vriendin als ze poste dat ze haar bericht niet kon wijzigen. Heeft iemand een idee hoe dit probleem zou kunnen opgelost worden? Je kunt niet weten dat iemand dit ook voorhad en het kon oplossen. Alvast bedankt voor jullie moeite.
groetjes, Danny
[Opgelost] Anti bumpen en post wijzigen.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

[Opgelost] Anti bumpen en post wijzigen.
Re: Anti bumpen en post wijzigen.
thnx BetaDevil ik neem dit even door maar denk dat dit de linken zijn naar de mods toch?
mms dat er meer info over staat betreft mijn probleem, alvast bedankt
mms dat er meer info over staat betreft mijn probleem, alvast bedankt

Nog even vermelden dat ik nog steeds vragen krijg van mijn gebruikers waarom ze hun laatste bericht niet kunnen wijzigen.
Dit wil dus zeggen dat die mod niet werkt op mijn forum voor sommige gebruikers. Niemand een idee hoe dit op te lossen valt? Want hij is goed geïnstaleerd en werkt wel bij mijn testgebruiker.

Heb je al geprobeerd om ze opnieuw te installeren?
Neen, heb ze dan ook niet zelf geplaatst. Had dit wel al gevraagd aan Jan en Dark Inka daar deze mij geholpen hebben met mijn forum en mods maar ze zeiden dat de mod goed geïnstaleerd is
Zou ik het toch eens proberen?

Hey,
Opnieuw instaleren zal volgens mij niet veel zin hebben aangezien Jan en ik het al eens hebben nagelopen.
Waar ik toen wel niet naar heb gekeken is naar de post tijd, is deze enigsinds anders (rare tijden ofzo).
Maar volgens mij komt het ofwel door de mod zelf al betwijfel ik dat, ofwel door de server. (of we moesten hard over een fout hebben gekeken.)
Opnieuw instaleren zal volgens mij niet veel zin hebben aangezien Jan en ik het al eens hebben nagelopen.
Waar ik toen wel niet naar heb gekeken is naar de post tijd, is deze enigsinds anders (rare tijden ofzo).
Maar volgens mij komt het ofwel door de mod zelf al betwijfel ik dat, ofwel door de server. (of we moesten hard over een fout hebben gekeken.)
Sorry dat ik zo laat reageer maar heb het enorm druk
ga namelijk trouwen.
Wat bedoel je met post tijden ( zie niet echt iets dat niet juist is, als men post klopt de tijd altijd) wel dat sommigen nog steeds na elkaar kunnen posten (staat ingesteld op 3 minuten) en posten met tussentijd van 1 minuut
. Of zou die tijd te kort zijn? Die 3 minuten bedoel ik.
Flood-interval staat wel op 1 sec dit plaats ik nu op 15 sec kan dit daar iets mee te maken hebben?
Disable Post Editing After X Minutes staat op 10 minuten ook dit plaats ik nu eens op 30 minuten, wie weet veranderd dit iets .
Kan moeilijk geloven dat het iets met servers te maken heeft toch? Denk eerder dat 1 van de ingestelde tijden een conflict geeft, hoop het eigenlijk
dan kom ik er wel uit.
Mochten er toch mensen zijn die dit probleem ook kennen laat het hier zeker even weten, maakt het zoeken gemakkelijker. Ook ik laat weten of de wijzigingen van nu iets uithaalden, en ik blijf ook zoeken.
Alvast bedankt voor jullie moeite en zorgen, Danny
stom stom stom
sorry
maar het lag dus aan iets echt stoms, in permissies stond bewerk dus op mod ingesteld
Dit moet natuurlijk reg zijn
voelde dat ik het ging vinden vandaag. Dus dit is opgelost gewoon permissies bewerk op reg zetten ipv mod en alles werkt prima

Wat bedoel je met post tijden ( zie niet echt iets dat niet juist is, als men post klopt de tijd altijd) wel dat sommigen nog steeds na elkaar kunnen posten (staat ingesteld op 3 minuten) en posten met tussentijd van 1 minuut

Flood-interval staat wel op 1 sec dit plaats ik nu op 15 sec kan dit daar iets mee te maken hebben?
Disable Post Editing After X Minutes staat op 10 minuten ook dit plaats ik nu eens op 30 minuten, wie weet veranderd dit iets .
Kan moeilijk geloven dat het iets met servers te maken heeft toch? Denk eerder dat 1 van de ingestelde tijden een conflict geeft, hoop het eigenlijk

Mochten er toch mensen zijn die dit probleem ook kennen laat het hier zeker even weten, maakt het zoeken gemakkelijker. Ook ik laat weten of de wijzigingen van nu iets uithaalden, en ik blijf ook zoeken.

Alvast bedankt voor jullie moeite en zorgen, Danny

stom stom stom

maar het lag dus aan iets echt stoms, in permissies stond bewerk dus op mod ingesteld