Bacardi niet?Bee schreef:Rekenen is dan natuurlijk ook voor mietjes he![]()
Bier ook trouwens.
[ CENTRAAL ] Kermistopique Uberspamming
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: [ CENTRAAL ] Kermistopique Uberspamming
Ik wacht op de eerste die paul een breezersletje gaat noemen...paul schreef:Bacardi niet?

Breezersletje 
Ik wil een Bacardi Cola

Ik wil een Bacardi Cola

We vieren natuurlijk de opening van het supportforum deze maand..paul schreef:Maar nog steeds bestaat het domein langer, dus de officieele verjaardag is op de dag dat domein geregt wordt.
Je kan beter de geboortedatum van http://www.phpbb-nl.com vieren volgens mij 

... Maar ik modereer (nog) niet.
Vraag me af hoeveel mensen hier daar begonnen zijnBee schreef:Je kan beter de geboortedatum van http://www.phpbb-nl.com vieren volgens mij

Zonder de cola graag.BetaDevil schreef:Breezersletje
Ik wil een Bacardi Cola
geen breezers, maar bacardi. Ietsje anders.Coen schreef:Ik wacht op de eerste die paul een breezersletje gaat noemen...paul schreef:Bacardi niet?
Alleen me fles is bijna leeg :/
Was die fles gisteren al niet op?paul schreef: Bacardi niet?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
-
- Contacteer:
neem een raketje. veel lekkerderder 

Laatst gewijzigd door nickdhnick op 01 okt 2007, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Dis de tweede.Raimon schreef:Was die fles gisteren al niet op?paul schreef: Bacardi niet?
Echt he zuiperde zuipschuitpaul schreef:Dis de tweede.Raimon schreef:Was die fles gisteren al niet op?paul schreef: Bacardi niet?

Valt wel mee.Raimon schreef: Echt he zuiperde zuipschuit
Hoibrandsrus schreef:Hoi?
Behpaul schreef:Hoibrandsrus schreef:Hoi?
Bee, welke opleiding doe je nu eigenlijk?

Nauwelijks nog mensen, ook phpBB.nl'ers uit 2003 zijn er niet?paul schreef:Vraag me af hoeveel mensen hier daar begonnen zijnBee schreef:Je kan beter de geboortedatum van http://www.phpbb-nl.com vieren volgens mij
Goedeavond, wie wil een suikerspin?
Ik ben ooit op phpbb-nl.com begonnen. En vlak daarna ging fuseren, dus ongeveer iedereen die voor mij geregt is heeft meegemaakt. Maar ik kan me er eerlij gezegt weinig van herinneren.Stef schreef:Bee, welke opleiding doe je nu eigenlijk?![]()
Nauwelijks nog mensen, ook phpBB.nl'ers uit 2003 zijn er niet?paul schreef:Vraag me af hoeveel mensen hier daar begonnen zijnBee schreef:Je kan beter de geboortedatum van http://www.phpbb-nl.com vieren volgens mij
Documentaire Informatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam.
Ik heb zojuist één phpBB.nller uit 2003 gespot volgens mij
@Brandsrus: Woensdag is het Leids ontzet, en dan is er ook kermis. Daar kan je je suikerspin gaan halen...

@Brandsrus: Woensdag is het Leids ontzet, en dan is er ook kermis. Daar kan je je suikerspin gaan halen...
... Maar ik modereer (nog) niet.
Wie wie wie?Bee schreef:Documentaire Informatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam.
Ik verkoop ook bacardi voor de liefhebbers!!!!
Een verzoek van onze erelid Paul
Een verzoek van onze erelid Paul