Whaha is dit een grap?paul schreef:ik schat de kans dat hij hier komt op 0% inElbertF schreef:Een paar weekjes terug was hij er nog..

Oeps, secret identity give-away.

Whaha is dit een grap?paul schreef:ik schat de kans dat hij hier komt op 0% inElbertF schreef:Een paar weekjes terug was hij er nog..
ja, lees voor de grap het bericht boven je.ElbertF schreef:Whaha is dit een grap?paul schreef:ik schat de kans dat hij hier komt op 0% inElbertF schreef:Een paar weekjes terug was hij er nog..
Oeps, secret identity give-away.
Hier tikken er meerdere, gaat de tijd daardoor sneller?Stef schreef:En zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens anders.
Voor de grap heb ik het gedaan. En gelachen dat ik heb!paul schreef:ja, lees voor de grap het bericht boven je.
_O_Bee schreef:Lezen is weten, Elbert
Ik weet niet, moet het nog lezen. maarja, ik moet ook HG opknappen heElbertF schreef:Voor de grap heb ik het gedaan. En gelachen dat ik heb!paul schreef:ja, lees voor de grap het bericht boven je.
wat is een hermis?Stef schreef:Handig zeg, die hermis.
paul schreef:ik schat de kans dat hij hier komt op 0% inElbertF schreef:Een paar weekjes terug was hij er nog..
Tja, effe Pauls inschatting verprutsen.Bee schreef:De enige reden dat ik hier NU ben is omdat Derk zei dat mijn naam weer eens was gevallen, blijkbaar heeft mijn geest dus nog steeds geen zelfmoord gepleegd uit eenzaamheidDe kans dat ik hier uit mijzelf zou komen is ongeveer 0,1% (promillesymbool wil niet vandaag).
Help me ff herinneren me spambot aan te zetten morgen.Derky schreef:paul schreef:ik schat de kans dat hij hier komt op 0% inElbertF schreef:Een paar weekjes terug was hij er nog..
Tja, effe Pauls inschatting verprutsen.Bee schreef:De enige reden dat ik hier NU ben is omdat Derk zei dat mijn naam weer eens was gevallen, blijkbaar heeft mijn geest dus nog steeds geen zelfmoord gepleegd uit eenzaamheidDe kans dat ik hier uit mijzelf zou komen is ongeveer 0,1% (promillesymbool wil niet vandaag).
![]()
We hebben geen klok meer thuis, gesneuveld bij de verbouwing. Ik zou niet weten hoe het dan moet tikkenStef schreef:En zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens anders.
Owjeej wat heb ik gedaan, nu gaat Bee niet meer weg.Bee schreef:We hebben geen klok meer thuis, gesneuveld bij de verbouwing. Ik zou niet weten hoe het dan moet tikkenStef schreef:En zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens anders.