[VRAAG] -+ knight rider style
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

[VRAAG] -+ knight rider style
En een enorm goedenmiddag beste leden van phpbb NL,
Vandaag zit ik eens met een vraag, ik kan het zelf ook maar men hoofd is zo leeg als ik weet niet WAT.
http://www.knightrideronline.nl/forum << jaja hij is de heledag en nacht online
Ik weet even niet meer wat voor kleuren ik moet gaan gebruiken. Ik ben tot zovere en niet verder gekomen.
Als iemand een leuk idee heeft voor wat kleuren YOURE WELCOME.
Alexander de Jong
Vandaag zit ik eens met een vraag, ik kan het zelf ook maar men hoofd is zo leeg als ik weet niet WAT.
http://www.knightrideronline.nl/forum << jaja hij is de heledag en nacht online
Ik weet even niet meer wat voor kleuren ik moet gaan gebruiken. Ik ben tot zovere en niet verder gekomen.
Als iemand een leuk idee heeft voor wat kleuren YOURE WELCOME.
Alexander de Jong
- Robin Huurman
Re: [VRAAG] -+ knight rider style
Hmm probeer wat subtielere kleuren te gebruiken, rood is zowiezo niet echt een goede keuze vind ik... Dit schreeuwt echt uit je scherm en is niet echt heel prettig om naar te kijken, wat ik zou doen is als je rood wilt, baseer het dan op een beetje roodgrijzig, bijv kleur #7e5f5f .. 

Allright 
Thanks. Ik ga daar even mee spelen natuurlijk. Maar ik ga eerst ff aan ferrari chat die wil ik ook wel verder schoppen.
Meer suggestie's altijd welkom. En astublieft er hoeven geen berichten te kom zoals "Na het zelfde als robin, vind ik ook leuk". Nee, ik heb liever orginele berichten zoals "Ja, uhm #000 en #432293 dat zal wel mooi staan" hoeft niet allemaal zeer uitgebreid te zijn. Ik wil gewoon een richting hebben, welke kleuren er het beste gebruikt kunnen worden.
Natuurlijk, hartelijk dank er voor.

Thanks. Ik ga daar even mee spelen natuurlijk. Maar ik ga eerst ff aan ferrari chat die wil ik ook wel verder schoppen.

Meer suggestie's altijd welkom. En astublieft er hoeven geen berichten te kom zoals "Na het zelfde als robin, vind ik ook leuk". Nee, ik heb liever orginele berichten zoals "Ja, uhm #000 en #432293 dat zal wel mooi staan" hoeft niet allemaal zeer uitgebreid te zijn. Ik wil gewoon een richting hebben, welke kleuren er het beste gebruikt kunnen worden.
Natuurlijk, hartelijk dank er voor.
Moeten we nu met kleurcodes komen? #c00 en #96f of #a34ba4. Als je benieuwd bent of we de stijl mooi vind plaats je hem in ontwikkeling. Anderzijds, zul je het van je eigen inspiratie moeten doen. 

En dat komt wel.
Ik ben inspiratie loos op het moment. Maar tis goed heb zat andere sites waar ik kan vragen.
Ik ben inspiratie loos op het moment. Maar tis goed heb zat andere sites waar ik kan vragen.
Ik zal dat hele donker rode toch echt wat lichter maken, het is te donker..
de link kleuren editen, en dat gele kleurtje als je over een topic gaan echt veranderen want dat klopt totaal niet
voor de rest is je style wel mooi
de link kleuren editen, en dat gele kleurtje als je over een topic gaan echt veranderen want dat klopt totaal niet

voor de rest is je style wel mooi

Het begin is er.
Maar maak dat rode echt anders. en die mouse over ook.
Maar maak dat rode echt anders. en die mouse over ook.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Waarom hij dat moet veranderen zou het standpunt beter beinvloeden!
Rood op rood leest niet fijn wellicht dat je een zachte rode tinteling kan gebruiken.
En dat beinvloed ook het lees gebruik, rood op rood, denken gebruikers al wat een happy forum, met soft en vriendelijke kleuren ziet het er al een stuk beter uit.
Maar goed dat is mijn idee ervan, of je er wat mee doet moet je zelf weten
Rood op rood leest niet fijn wellicht dat je een zachte rode tinteling kan gebruiken.
En dat beinvloed ook het lees gebruik, rood op rood, denken gebruikers al wat een happy forum, met soft en vriendelijke kleuren ziet het er al een stuk beter uit.

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Ik mag hopelijk aannemen dat hij dat zelf ook inziet dat dat rode als achtegrond op een cat bg niet werkt.Raimon schreef:Waarom hij dat moet veranderen zou het standpunt beter beinvloeden!

Geel als mouse-over kan wel, maar dan had hij de tekstkleur beter zwart kunnen maken.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Yep, want met witte tekst, met geel als mouse over is hoofdpijn vragenlifeguard schreef:Ik mag hopelijk aannemen dat hij dat zelf ook inziet dat dat rode als achtegrond op een cat bg niet werkt.
![]()
Geel als mouse-over kan wel, maar dan had hij de tekstkleur beter zwart kunnen maken.

Ik moet jullie enorm hartelijk danken.
Zo gauw ik tijd heb ga ik het in mooie zachte rode tint maken.
En goed opvallende en lees bare tekst!
Zo gauw ik tijd heb ga ik het in mooie zachte rode tint maken.
En goed opvallende en lees bare tekst!