Maak jullie forums gereed...
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Maak jullie forums gereed...
Wat krijg ik een zin om een note te zetten bij die post boven me, met de tekst Wel de quote goed gebruiken!
You just did x3
Insectenliefhebber >.>
Insectenliefhebber >.>
OMG.... 

-
- Contacteer:
kom op phpbb'ers wat meer inschrijvingen! zijn er nu nog maar 15
- Robin Huurman
Hoe minder inschrijvingen, hoe meer kans om te winnen 

-
- Contacteer:
das waar, maar wanneer er meer mensen meedoen is het ook spannender en leuker 
en natuurlijk, dan is het veeeel meer werk voor de jury

en natuurlijk, dan is het veeeel meer werk voor de jury

Klopt wel, hoe minder hoe eerder je in de prijzen kan komen.
Maar meerdere phpbbers die mee doen is natuurlijk niet verkeerd lijkt me zo
Maargoed je kan niemand iets verplichten om mee te doen, het gaat altijd uit vrijewil.
Ik had gehoord dat de hoofdprijs een dagje uit met ElbertF was in dierentuin, en je mocht zijn kooi zien
(grapje rode man
)
Maar niet vergeten het gaat om de eer.
In iddergeval veel succes deelnemers en mag de beste winnen
& 
Maar meerdere phpbbers die mee doen is natuurlijk niet verkeerd lijkt me zo

Maargoed je kan niemand iets verplichten om mee te doen, het gaat altijd uit vrijewil.
Ik had gehoord dat de hoofdprijs een dagje uit met ElbertF was in dierentuin, en je mocht zijn kooi zien

Maar niet vergeten het gaat om de eer.
In iddergeval veel succes deelnemers en mag de beste winnen

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Vergeet niet dat ik in de jury zit hè. Allemaal lief zijn tegen mij. 

-
- Contacteer:
dat zijn we altijd alElbertF schreef:Allemaal lief zijn tegen mij.

Ja jullie zijn best lief. Meestal. Soms. 

Altijd?ElbertF schreef:Ja jullie zijn best lief. Meestal. Soms.

Dat is geen phpBB? profile urls kloppen niet + http://www.animeresource.org/t130-September-2007.html wordt gezegt dat "ander" forumsysteem is, terwijl hiervoor phpBB? was? + http://www.animeresource.org/register.php lijkt in geheel niet op phpBB.special18 @ http://www.phpbb.nl/forums/viewtopic.php?f=39&t=40061&p=327319#p327319 schreef:b]Naam forum:[/b] Anime Resource
Link naar forum: http://www.animeresource.org
phpBB versie: 2.00 rc1
Ps: Hij zal pas echt klaar zijn functionaliteit de 30ste dus ik hoop echt dat jullie mij als laaste keuren om mij meer tijd te geven ^^.
Lijkt op vbulletin maar weet het niet zeker, maar idd geval geen phpBB.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
1: modrewrite mijn manier, heb ik ook in mijn rss feed en sitemap gedaan omdat het andre urls zijn dan normaale sitemaps en rss feeds zijn het dan geen sitemap en rss feed meer?
2: nee het isgeen vbullitin ook al heb ik daar ook dingen van gebruikt.
3: de layout is anders van register.php dus het is niet phpbb? Jij kunt niet modficieren?
4: Ik heb een zwaar gemodificeert phpbb forum, wat is daar op tegen hierboven hoor ik ja het mag en nu heb ik 2 figuren die het raar vinden dat ik mod_rewrite gebruik en een UNIEKE template en niet zo'n kleurtje verander template zoals jullie en daarover wordt ik veroordeeld?
Ik haal het beste uit wat beschikbaar is en daar heb ik als core de phpbb system gebruikt en dingen toegevoegd dat mijn layout anders is dan jullie. En ik erg veel werk er in gestoken wordt verwacht ik wel wat meer waarderen dan jaloers commentaar.
3: de layout is anders van register.php dus het is niet phpbb? Jij kunt niet modficieren?
4: Ik heb een zwaar gemodificeert phpbb forum, wat is daar op tegen hierboven hoor ik ja het mag en nu heb ik 2 figuren die het raar vinden dat ik mod_rewrite gebruik en een UNIEKE template en niet zo'n kleurtje verander template zoals jullie en daarover wordt ik veroordeeld?
Ik haal het beste uit wat beschikbaar is en daar heb ik als core de phpbb system gebruikt en dingen toegevoegd dat mijn layout anders is dan jullie. En ik erg veel werk er in gestoken wordt verwacht ik wel wat meer waarderen dan jaloers commentaar.
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.
register.php bestaat niet in phpBB.special18 schreef:1: modrewrite mijn manier, heb ik ook in mijn rss feed en sitemap gedaan omdat het andre urls zijn dan normaale sitemaps en rss feeds zijn het dan geen sitemap en rss feed meer?
Verder, nog meer:
- http://www.animeresource.org/login.php?action=forget en http://paulscripts.nl/phpBB2/profile.ph ... ndpassword Zoek het verschil. Juist, er mist een veld. phpBB kan geen pass sturen zonder username, of heb je dat ook aangepast?
- And last, registreer je, open de email, en lees de emails. En lach daarna eerst om je vorige reacit voor je dit leest:Sinds wanneer is PunBB phpBB?
Code: Selecteer alles
Content-type: text/plain; charset=iso-8859-1 X-Mailer: PunBB Mailer Message-Id: <20070928200436.227B792365@node3.c36> Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Ik kan je verschillende stukken coden van ipb vb phpbb punbb en andere laten zien ik heb voor alles verschillende delen gebruikt bezwaar? Mijn manier van templates opbouwen is veel sneller dan phpbb orgineel kan en daarbij ipb vb en punbb gezamelijk. Ik heb hem mysql-i draainde en hij is erg snel. Dit is mijn manier van code kan genoegvoorbeeldjes geven van stukjes code van alle forums ? MAar debasis van phpbb wat geparsed is dat kun je met simple sourcecode check niet vinden. Denk je niet dat als ik iets wil verbergen dat ik dat gewoon niet totaal doe wijsneus?
Heb niks te verbergen dit is mijn interpertatie van phpbb 2 

http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.
Ik heb nog niks kwa phpBB kunnen ondekken op je gehele. Zo ik zou zeggen, laat jij eens wat zien. Standaard phpBB paginas missen, andere headers, viewforum.php die niet op f parameter reageert. Beetje vreemd allemaal, want allemaal anders als phpBB. Ow en nog iets, een compleet ander taalpakket als de standaard phpBB2.special18 schreef:Ik kan je verschillende stukken coden van ipb vb phpbb punbb en andere laten zien ik heb voor alles verschillende delen gebruikt bezwaar? Mijn manier van templates opbouwen is veel sneller dan phpbb orgineel kan en daarbij ipb vb en punbb gezamelijk. Ik heb hem mysql-i draainde en hij is erg snel. Dit is mijn manier van code kan genoegvoorbeeldjes geven van stukjes code van alle forums ? MAar debasis van phpbb wat geparsed is dat kun je met simple sourcecode check niet vinden. Denk je niet dat als ik iets wil verbergen dat ik dat gewoon niet totaal doe wijsneus?Heb niks te verbergen dit is mijn interpertatie van phpbb 2
Hou het gezellig jongens.. Ik gebruik m'n mod-gereedschapjes liever niet.
Als je er PunBB, VB etc in verwerkt, alles veranderd, ben je dan nog wel bezig met phpBB??
^^ lijkt me eerder van niet maar een custom systeem van anderen. maar swat
Maar omdat ElbertF het zo lief vraagt, mist de phpBB copyright in ieder geval
^^ lijkt me eerder van niet maar een custom systeem van anderen. maar swat
Maar omdat ElbertF het zo lief vraagt, mist de phpBB copyright in ieder geval