Maak jullie forums gereed...
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Maak jullie forums gereed...
wie verwacht er te winnen?
Nou ik NOG niet... omdat druk bezig ben en zonder vette header KAN ik gewoon niet winnen.
Nou ik NOG niet... omdat druk bezig ben en zonder vette header KAN ik gewoon niet winnen.
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Mhaw mijn forum is niet echt europees getint je moet er maar van houden. Maar als het op basis van kwaliteteit is denk ik wel een kans te maken
beaty and simplicity deot het hem voor mij 
PS: op welke datum eindigd de inschrijving nou precies hoor telkens 31 sometihng of 2 weken volg um niet meer ;P

PS: op welke datum eindigd de inschrijving nou precies hoor telkens 31 sometihng of 2 weken volg um niet meer ;P
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.
- Robin Huurman
Tjah... dat ligt eraan wat er allemaal in de beoordeling wordt meegenomen, ik heb nu namelijk 3 en een halve lid ofzo... dusja veel kans maak ik misschien niet, maar het gaat erom dat je het probeert 

Powered by servage ayeRobin Huurman schreef:Tjah... dat ligt eraan wat er allemaal in de beoordeling wordt meegenomen, ik heb nu namelijk 3 en een halve lid ofzo... dusja veel kans maak ik misschien niet, maar het gaat erom dat je het probeert

http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.
Als thema's het doen, maak ik denk ik wel een kans. Ook ben ik bezig met iets waarvan het op phpBB.com door anderen nog in de ontwikkelingsfase zit. Maar nu moet ik het nog goed aanpakken ^^"
De inschrijving eindigt op 1 november, staat ook in de aankondiging!special18 schreef:PS: op welke datum eindigd de inschrijving nou precies hoor telkens 31 sometihng of 2 weken volg um niet meer ;P

Schrijven jullie ook ergens jullie meningen op mijn/elk forum? Of komt dat hier te staan? Of krijgen we dat totaal niet te horen(cijfers...pros and cons)
Aan het einde van de Awards zal er voor iedereen een tekstje zijn, de plus- en minpunten en de uiteindelijke beoordeling!Lucas schreef:Schrijven jullie ook ergens jullie meningen op mijn/elk forum? Of komt dat hier te staan? Of krijgen we dat totaal niet te horen(cijfers...pros and cons)

Ben benieuwd. Ik ga voor de publieksprijs want das natuurlijk het belangrijkst omdat je het voor hun doetCoen schreef:Aan het einde van de Awards zal er voor iedereen een tekstje zijn, de plus- en minpunten en de uiteindelijke beoordeling!Lucas schreef:Schrijven jullie ook ergens jullie meningen op mijn/elk forum? Of komt dat hier te staan? Of krijgen we dat totaal niet te horen(cijfers...pros and cons)

All About Phones.nl | GSM'S | Telecomnieuws | Ondersteuning | PDA'S |PDA Programma's | Nieuwe Rom's | Thema's | All About Phones.nl
Hmm.. mij lijkt de jury-prijs ook wel wat! allemaal experts op dat gebied
Alleen is wel jammer dat MarioRules:
1. niet bereikbaar is
2. Geen prof. stylers in het team heeft.. zoals andere forums

Alleen is wel jammer dat MarioRules:
1. niet bereikbaar is

Voormalig Support Teamlid
Ja,nu is dotbas weer ofline
Zijn mijn style kunsten niet goed genoeg
Nee nee,hij heeft gelijk

Zijn mijn style kunsten niet goed genoeg

Nee nee,hij heeft gelijk

Mischien een fatsoenlijke betaalde host nemen ipv een host met een servertje thuis?axitaxi schreef:Ja,nu is dotbas weer ofline![]()
Zijn mijn style kunsten niet goed genoeg![]()
Nee nee,hij heeft gelijk

Wel lief blijven! 

- Coen
Ja we zijn er mee bezig
Maar nu weer online.
Eigenlijk moeten we alleen de awards winnen

Maar nu weer online.
Eigenlijk moeten we alleen de awards winnen

Zit ook bij dbh... (ben de downtimes ook wel ****beu...)paul schreef:Mischien een fatsoenlijke betaalde host nemen ipv een host met een servertje thuis?axitaxi schreef:Ja,nu is dotbas weer ofline![]()
Zijn mijn style kunsten niet goed genoeg![]()
Nee nee,hij heeft gelijk
Mss tijd om over te stappen... maar gebruik liefst gratis hosting, en dan is een fatsoenlijke host vinden natuurlijk niet gemakkelijk, gemiddeld een week mee bezig...
.Bas had deze week wat onverwachte downtimes, lag beide keren aan de ISP. Kortom, Bas kon er niks aan doen, en wat hij wel kon doen, heeft hij gedaan!
Als je wordt afgesloten door de ISP ligt het echt wel aan jezelf. (of aan de mensen die op die server zitten)Salomon schreef:.Bas had deze week wat onverwachte downtimes, lag beide keren aan de ISP. Kortom, Bas kon er niks aan doen, en wat hij wel kon doen, heeft hij gedaan!

- Robin Huurman
Dat vind ik vaak zo vervelend van mensen, dat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, tuurlijk het is vervelend dat de server eruitknalt, maar dan moet je niet klagen, want het is tenslotte gratis, en zijn internetverbinding is niet gratis hoor!
Het laatste stuk doet niet echt ter zake
- Lucas
Daarnaast je hebt gelijk niet zeuren over iets wat je gratis in de handen gegeven wordt. En anders gewoon betalen het is 1 of ander gedraag je niet als een zak van 65 die alleenmaar loop te zeuren.Robin Huurman schreef:Dat vind ik vaak zo vervelend van mensen, dat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, tuurlijk het is vervelend dat de server eruitknalt, maar dan moet je niet klagen, want het is tenslotte gratis, en zijn internetverbinding is niet gratis hoor!
Ik wordt nog eens goed hierin o.O
- Lucas
*kuch*, die kost ook geen drol dus dan moet je ook niet klagen.Robin Huurman schreef:Dat vind ik vaak zo vervelend van mensen, dat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten

Enne die hosting kan technisch gezien ook niet uit, dus ik weet niet hoe ze het verdienen maar het kan gewoon niet kloppen.
Knipperdeknipknip!
Ben ik niet goed met een schaar 

- Lucas
Heren, heren....het gaat hier over: "Kijk! Mijn forum is geweldig!" niet over "Mijn host is geweldig!"
Mijn forum wordt geweldig
Ik heb al een paar leuke ideeën die iedereen mag uitproberen 

Mijn forum wordt geweldig

Doe gewoon wat ik doe! Zoek een leuke template uit en laat je vrienden de kleuren ombouwen. xD10th_user schreef:Alleen is wel jammer dat MarioRules:
1. niet bereikbaar is
Ontopic s.v.p
- Lucas