Heb het even nagevraagd, daar is dit jaar geen Award voor!nickdhnick schreef:nog 15 minutenga proberen de eerste te zijn

Heb het even nagevraagd, daar is dit jaar geen Award voor!nickdhnick schreef:nog 15 minutenga proberen de eerste te zijn
Je bent officieel als eerste!nickdhnick schreef:wat jammer nou :'( op mn pc is het nog 2 minuten-_-
Ik bedoelde daarmee dat ik mijn eigen rc1 verie maak en ik die af wil hebben. Ik werk nog met phpbb2 eerst gestript daarna nieuwe codering toegevoegd daar werkt ik nu dus aan ^^lifeguard schreef:Ik ben al bij rc5 ...special18 schreef:Ik wil wel, maar alleen als ik echt een rc 1 versie van mijn forum klaar is, de functionaliteit is nog niet 100% Werk nog aan een download mod die directories leest, automatiese hotlink protectie en met een txt in de directorie een omschrijven er bij plaatst. En totaal geintergreert in de layout zelf zal mooi werkje worden :p
En ik zit te werken met MYSQLi server ondersteunt het nog niet volledig dus dan gaat al helemaal nieten om nou de standard mysql 4 te gebruiken, niet echt mijn ding met MYSQLi kan ik de load times wat kleiner maken. Daarnaast wil ik nog als ik het red de seo rewrite doen, maar mijn urls laat ik al anders parsen dus dat vereist nog wat modificatie werk ^^ naja zo kan nog wel even doorgaan dus 2 weken heb ik echt nodig maar als het rc1 klaar is dan doe ik zeker mee xd
en wanneer is een RC klaar
De reden voor het "ontbreken" van Svenn's link is bij ons bekend en is helemaal in orde. Hij komt gewoon op het lijstje te staan, zodra die zaken opgelost zijn.Robin Huurman schreef:En svenn dan? die heeft toch ook phpBB2?
Maar toch moet ik wel zeggen dat ik het ontzettend flauw vind dat hij het niet wil laten zien.
sorry, maar ik vind dit een beetje vreemde gang van zaken.Coen schreef:De reden voor het "ontbreken" van Svenn's link is bij ons bekend en is helemaal in orde. Hij komt gewoon op het lijstje te staan, zodra die zaken opgelost zijn.Robin Huurman schreef:En svenn dan? die heeft toch ook phpBB2?
Maar toch moet ik wel zeggen dat ik het ontzettend flauw vind dat hij het niet wil laten zien.
Dat mag jij natuurlijk vinden, maar kun jij mij dan ook vertellen waarom je dat vind? Argumenten?paul schreef:sorry, maar ik vind dit een beetje vreemde gang van zaken.
Is het 18+ ?Coen schreef:Dat mag jij natuurlijk vinden, maar kun jij mij dan ook vertellen waarom je dat vind? Argumenten?paul schreef:sorry, maar ik vind dit een beetje vreemde gang van zaken.
Nee hoor, want dan zou hij er gewoon tussen komen!Derky schreef:Is het 18+ ?
Oke, waarom krijgt een moderator dan voorkeursbehandeling?Coen schreef:Nee hoor, want dan zou hij er gewoon tussen komen!Derky schreef:Is het 18+ ?
Dat het bijvoorbeeld al niet voldoet aan de regels van het topic, want bovenaan staat dat berichten die niet voldoen worden verwijderd. Verder, wanneer een ieder ander op deze manier zich zou opgeven zou die verplicht worden het te geven. En uberhaupt, waarom zou iemand hem niet willen geven? In principe krijgt hij nu een voorsprong omdat de rest niet weet wat hij voor site heeft.Coen schreef:Dat mag jij natuurlijk vinden, maar kun jij mij dan ook vertellen waarom je dat vind? Argumenten?paul schreef:sorry, maar ik vind dit een beetje vreemde gang van zaken.
Alvorens hij dat bericht geplaatst heeft, heeft hij netjes contact opgenomen met de jury. Daarin heeft hij het hoe en waarom uitgelegd, wat door ons is geaccepteerd.paul schreef:Dat het bijvoorbeeld al niet voldoet aan de regels van het topic, want bovenaan staat dat berichten die niet voldoen worden verwijderd. Verder, wanneer een ieder ander op deze manier zich zou opgeven zou die verplicht worden het te geven. En uberhaupt, waarom zou iemand hem niet willen geven? In principe krijgt hij nu een voorsprong omdat de rest niet weet wat hij voor site heeft.
Als dat nou eens vermeld werd in het topic, zou het al wat onduidelijkheid wegnemen, nog steeds ben ik het er dan niet mee eens, maar goed.Coen schreef:Alvorens hij dat bericht geplaatst heeft, heeft hij netjes contact opgenomen met de jury. Daarin heeft hij het hoe en waarom uitgelegd, wat door ons is geaccepteerd.paul schreef:Dat het bijvoorbeeld al niet voldoet aan de regels van het topic, want bovenaan staat dat berichten die niet voldoen worden verwijderd. Verder, wanneer een ieder ander op deze manier zich zou opgeven zou die verplicht worden het te geven. En uberhaupt, waarom zou iemand hem niet willen geven? In principe krijgt hij nu een voorsprong omdat de rest niet weet wat hij voor site heeft.
Nog één laatste reactie hier op, om dit meteen af te handelen, mijn note was bedoeld over de inhoud van zijn website. Misschien een beetje ongelukkige woordkeuze in dit geval...paul schreef:
Uit je reactie hier blijkt dat je niet van te voren wist, terwijl je net zei dat je wel wist? Beetje vreemd hé?