Maak jullie forums gereed...

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Coen

Re: Maak jullie forums gereed...

Bericht door Coen » 24 sep 2007, 22:53

nickdhnick schreef:nog 15 minuten :P ga proberen de eerste te zijn :P
Heb het even nagevraagd, daar is dit jaar geen Award voor! ;)

nickdhnick
Contacteer:

Bericht door nickdhnick » 24 sep 2007, 23:00

wat jammer nou :'( op mn pc is het nog 2 minuten :) -_-

Coen

Bericht door Coen » 24 sep 2007, 23:04

nickdhnick schreef:wat jammer nou :'( op mn pc is het nog 2 minuten :) -_-
Je bent officieel als eerste! :) Maareuh, is je forum nu niet bereikbaar? :?

Even iets voor iedereen;

Let op!
Dit topic is vanaf nu slechts een discussie topic, bekijk de officiële aankondiging van de phpBB.nl Awards 2007, of het Inschrijftopic! :)

special18
Contacteer:

Bericht door special18 » 24 sep 2007, 23:56

lifeguard schreef:
special18 schreef:Ik wil wel, maar alleen als ik echt een rc 1 versie van mijn forum klaar is, de functionaliteit is nog niet 100% Werk nog aan een download mod die directories leest, automatiese hotlink protectie en met een txt in de directorie een omschrijven er bij plaatst. En totaal geintergreert in de layout zelf zal mooi werkje worden :p

En ik zit te werken met MYSQLi server ondersteunt het nog niet volledig dus dan gaat al helemaal niet :P en om nou de standard mysql 4 te gebruiken, niet echt mijn ding met MYSQLi kan ik de load times wat kleiner maken. Daarnaast wil ik nog als ik het red de seo rewrite doen, maar mijn urls laat ik al anders parsen dus dat vereist nog wat modificatie werk ^^ naja zo kan nog wel even doorgaan dus 2 weken heb ik echt nodig maar als het rc1 klaar is dan doe ik zeker mee xd
Ik ben al bij rc5 ...
en wanneer is een RC klaar :?
Ik bedoelde daarmee dat ik mijn eigen rc1 verie maak en ik die af wil hebben. Ik werk nog met phpbb2 eerst gestript daarna nieuwe codering toegevoegd daar werkt ik nu dus aan ^^
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.

Tom V
Contacteer:

Bericht door Tom V » 25 sep 2007, 00:10

Bij de download van de site is er blijkbaar iets mis gegaan (*** host), kan ik mijn laptop een nachtje laten doordownloaden.

Allemaal _vti_cnf folders :s en dan nog een *** trage host (uploaden is binnen de minuut gedaan :p )

axitaxi
Contacteer:

Bericht door axitaxi » 25 sep 2007, 06:21

Heb me aangemeld!
Coole yury trouwens!
Afbeelding
BBTimes BBTimes forum
All the phpbb news, fast en easy

Lucas

Bericht door Lucas » 25 sep 2007, 08:53

Ik heb een board puur voor de phpBB.nl awards. Ik zal wel even wat vrienden ronselen voor het vullen van het forum. Maar ik was niet echt van plan hem online te houden...Tenzei ik win uiteraard....dan verplaats ik hem naar de phpBB host xD

special18
Contacteer:

Bericht door special18 » 26 sep 2007, 01:40

Ik heb mijn geweldige glodnieuwe download circa 30st af :P net op nippertje denk ik zo :p dat is wel naast de skin van mijn site ene pareltje.
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.

Coen

Bericht door Coen » 26 sep 2007, 10:08

Robin Huurman schreef:En svenn dan? die heeft toch ook phpBB2?

Maar toch moet ik wel zeggen dat ik het ontzettend flauw vind dat hij het niet wil laten zien.
De reden voor het "ontbreken" van Svenn's link is bij ons bekend en is helemaal in orde. Hij komt gewoon op het lijstje te staan, zodra die zaken opgelost zijn. :)
Geknipt uit het Inschrijf-topic, gelieve daar geen discussies plaats laten vinden! :)
- Coen

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 26 sep 2007, 10:16

Coen schreef:
Robin Huurman schreef:En svenn dan? die heeft toch ook phpBB2?

Maar toch moet ik wel zeggen dat ik het ontzettend flauw vind dat hij het niet wil laten zien.
De reden voor het "ontbreken" van Svenn's link is bij ons bekend en is helemaal in orde. Hij komt gewoon op het lijstje te staan, zodra die zaken opgelost zijn. :)
sorry, maar ik vind dit een beetje vreemde gang van zaken.

Coen

Bericht door Coen » 26 sep 2007, 10:18

paul schreef:sorry, maar ik vind dit een beetje vreemde gang van zaken.
Dat mag jij natuurlijk vinden, maar kun jij mij dan ook vertellen waarom je dat vind? Argumenten? :?

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 26 sep 2007, 10:22

Coen schreef:
Dat mag jij natuurlijk vinden, maar kun jij mij dan ook vertellen waarom je dat vind? Argumenten? :?
Is het 18+ ? :P

Coen

Bericht door Coen » 26 sep 2007, 10:23

Derky schreef:Is het 18+ ? :P
Nee hoor, want dan zou hij er gewoon tussen komen! :twisted:

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 26 sep 2007, 10:30

Coen schreef:
Derky schreef:Is het 18+ ? :P
Nee hoor, want dan zou hij er gewoon tussen komen! :twisted:
Oke, waarom krijgt een moderator dan voorkeursbehandeling? :ugeek:

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 26 sep 2007, 10:30

Coen schreef:
Dat het bijvoorbeeld al niet voldoet aan de regels van het topic, want bovenaan staat dat berichten die niet voldoen worden verwijderd. Verder, wanneer een ieder ander op deze manier zich zou opgeven zou die verplicht worden het te geven. En uberhaupt, waarom zou iemand hem niet willen geven? In principe krijgt hij nu een voorsprong omdat de rest niet weet wat hij voor site heeft.

Coen

Bericht door Coen » 26 sep 2007, 10:38

paul schreef:Dat het bijvoorbeeld al niet voldoet aan de regels van het topic, want bovenaan staat dat berichten die niet voldoen worden verwijderd. Verder, wanneer een ieder ander op deze manier zich zou opgeven zou die verplicht worden het te geven. En uberhaupt, waarom zou iemand hem niet willen geven? In principe krijgt hij nu een voorsprong omdat de rest niet weet wat hij voor site heeft.
Alvorens hij dat bericht geplaatst heeft, heeft hij netjes contact opgenomen met de jury. Daarin heeft hij het hoe en waarom uitgelegd, wat door ons is geaccepteerd.

Daarnaast, een ieder die een geldige reden heeft om zijn link niet (meteen) in die post te plaatsen en het op dezelfde manier oplost als Svenn heeft gedaan, dan is dat helemaal niet tegen de regels. Daarnaast, wat maakt het voor een verschil, dat hij het nu post zonder link óf dat hij het over 2 weken post, wanneer de link bekend is? En ten derde, hij staat nú nog niet eens ingeschreven, dus ik snap het hele probleem niet!

Mochten jullie het hier nog niet mee eens zijn, dan hoor ik het wel via PM. :geek:

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 26 sep 2007, 10:43

Coen schreef:
paul schreef:Dat het bijvoorbeeld al niet voldoet aan de regels van het topic, want bovenaan staat dat berichten die niet voldoen worden verwijderd. Verder, wanneer een ieder ander op deze manier zich zou opgeven zou die verplicht worden het te geven. En uberhaupt, waarom zou iemand hem niet willen geven? In principe krijgt hij nu een voorsprong omdat de rest niet weet wat hij voor site heeft.
Alvorens hij dat bericht geplaatst heeft, heeft hij netjes contact opgenomen met de jury. Daarin heeft hij het hoe en waarom uitgelegd, wat door ons is geaccepteerd.
Als dat nou eens vermeld werd in het topic, zou het al wat onduidelijkheid wegnemen, nog steeds ben ik het er dan niet mee eens, maar goed.

En trouwens, leg dit even uit:

Afbeelding

Uit je reactie hier blijkt dat je niet van te voren wist, terwijl je net zei dat je wel wist? Beetje vreemd hé?

Pascal
Contacteer:

Bericht door Pascal » 26 sep 2007, 10:54

Nu hard werken tot 1 november!
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 26 sep 2007, 11:20

Paul, Svenn's bericht voldoet gewoon aan de template (de link staat er). Hij staat nog niet in de lijst omdat de site niet werkt, en daar wist Coen van. Niks om je druk over te maken.

Ben je het er niet mee eens dan stuur je een PB, zoals Coen je al verzocht.

Coen

Bericht door Coen » 26 sep 2007, 12:13

paul schreef:Afbeelding

Uit je reactie hier blijkt dat je niet van te voren wist, terwijl je net zei dat je wel wist? Beetje vreemd hé?
Nog één laatste reactie hier op, om dit meteen af te handelen, mijn note was bedoeld over de inhoud van zijn website. Misschien een beetje ongelukkige woordkeuze in dit geval... :?
Terug ontopic!
- Coen

Gesloten