[ CENTRAAL ] Kermistopique Uberspamming
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
- Contacteer:
Re: [ CENTRAAL ] Kermistopique Uberspamming
hoe spreek je dat C# eigenlijk uit, want C-hekje is het denk k niet 

Gewoon "C". 

Fout.ElbertF schreef:Gewoon "C".
Je spreekt het uit als C sharp, als in Engels voor 'scherp'.nickdhnick schreef:hoe spreek je dat C# eigenlijk uit, want C-hekje is het denk k niet

Dat heb ik echt nog nooit gehoord.
Wat is het verschil tussen al die C's eigenlijk?

Wat is het verschil tussen al die C's eigenlijk?
C, zoals de naam zich al laat raden, is afgeleid uit de taal B. Heel simpel, gewoon een opvolger. C is daarna uitgegroeid tot C++ wat nu nog veel word gebruikt in bijvoorbeeld de games-industrie. Daarna is het doorontwikkeld naar C#, wat volledig object geörienteerd is en waar ik nu dus mee bezig ben!ElbertF schreef:Wat is het verschil tussen al die C's eigenlijk?

C in een notendop!

-
- Contacteer:
zo toch nog wat geleerd op deze zondag :O
wanneer komt de D ?
wanneer komt de D ?

Geen idee wanneer D komt, als die al komt. C# en zelfs C++ worden op dit moment nog steeds ontwikkeld, dus ik denk dat het nog wel even gaat duren, voor we met D (of D++ en D#
) te maken gaan krijgen! 

-
- Contacteer:
zal denk k voorlopig ook wel niet kopen.. geen enkele pc/besturingssysteem kan er dan mee overweg. oftewel het is dan onbruikbaar
alleen nuttig met een goede update van windows o.i.d. of een nieuwe versie, maar goed
btw.. @elbertF, leuke bezoekersaantal op je hyves

alleen nuttig met een goede update van windows o.i.d. of een nieuwe versie, maar goed

btw.. @elbertF, leuke bezoekersaantal op je hyves

Hey Coen kan jij C#? Ik ben er net mee begonnen
Maar het gaat niet geweldig... Waar heb jij het geleerd, op school zeker? (en als je een online cursus hebt....
)

C# 'kunnen', is wel heel erg relatief. Wat versta onder C# 'kunnen'? Ik kan er inmiddels redelijk mee programmeren, maar leer zeker elke dag weer wat nieuws, op school dus inderdaad.Salomon schreef:Hey Coen kan jij C#? Ik ben er net mee begonnenMaar het gaat niet geweldig... Waar heb jij het geleerd, op school zeker? (en als je een online cursus hebt....
)
Met alle respect, maar C# is best een lastige taal om onder de knie te krijgen, weet je zeker dat je hiermee gaat beginnen? Wellicht kun je eerst eens jezelf verder verdiepen in PHP, iets waar je al mee bezig was? Ik heb in ieder geval heel veel gehad aan mijn kennis van PHP, omdat de syntax veel op elkaar lijkt.

Dat is een voordeel van open source, het is gratisnickdhnick schreef:zal denk k voorlopig ook wel niet kopen.. geen enkele pc/besturingssysteem kan er dan mee overweg. oftewel het is dan onbruikbaar

Nouja, dat je al wat appjes kan schrijven etc...Coen schreef:C# 'kunnen', is wel heel erg relatief. Wat versta onder C# 'kunnen'? Ik kan er inmiddels redelijk mee programmeren, maar leer zeker elke dag weer wat nieuws, op school dus inderdaad.Salomon schreef:Hey Coen kan jij C#? Ik ben er net mee begonnenMaar het gaat niet geweldig... Waar heb jij het geleerd, op school zeker? (en als je een online cursus hebt....
)
Met alle respect, maar C# is best een lastige taal om onder de knie te krijgen, weet je zeker dat je hiermee gaat beginnen? Wellicht kun je eerst eens jezelf verder verdiepen in PHP, iets waar je al mee bezig was? Ik heb in ieder geval heel veel gehad aan mijn kennis van PHP, omdat de syntax veel op elkaar lijkt.
Ja precies het lijkt veel op PHP, ik had ooit al mwat met VBasics geklooid maar dat werd niks... Toen ging ik het opnieuw doen en toen ik nog niet eens wist hoe ik een var moest doen (tenminste, een var maken was al moeilijk maar hoe je er dan ook nog iets aan kan toewijzen...

- Bas
- Contacteer:
Ik zit al wel een jaar soms kleine projectjes in C# te coden.
(inclusief veel code jatten van examples
maar heb tenminste een eigen XPath-query geschreven voor een half-werkende applauncher
)

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
waar leer je C dinges?
in boeken of internet/ cursuses?
in boeken of internet/ cursuses?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Kan via boeken ("denk maar aan de oude goede boekentijd van php")
, curssen maar ook via school.

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
En ik krijg het dus via school inderdaad!Raimon schreef:Kan via boeken ("denk maar aan de oude goede boekentijd van php"), curssen maar ook via school.

Offtopic
Schat de kans dat bas hierheen komt vrij klein in 

Re: Maak jullie forums gereed...
Een paar weekjes terug was hij er nog. 

ik schat de kans dat hij hier komt op 0% inElbertF schreef:Een paar weekjes terug was hij er nog.

De enige reden dat ik hier NU ben is omdat Derk zei dat mijn naam weer eens was gevallen, blijkbaar heeft mijn geest dus nog steeds geen zelfmoord gepleegd uit eenzaamheidElbertF schreef:Een paar weekjes terug was hij er nog.

Het schijnt dat HG is ingeschreven voor de awards omdat er niet alleen op de layout werd gelet, maar ook op de "extra" mogelijkheden en de inhoud. Als we het daar over gaan hebben dan komt HG waarschijnlijk nog wel een heel eind

Geen enkel forum is perfect, net zoals geen enkel mens perfect is.
Laatst gewijzigd door Bee op 01 okt 2007, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
... Maar ik modereer (nog) niet.