- Adres van je forum: http://
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 2.0.22
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
Nee
Wat is het probleem?
Ik hoop dat u mij kunt helpen en dat ik hier op de juiste adres ben.
Ik beheer enkele phpbb fora's. En ik heb een probleem en de systeembeheerders komen ook niet uit.. Als mensen zich registeren wordt er een melding gegeven dat zij een e-mail bevestiging ontvangen om hun account te activeren. Nu is het volgende probleem, dat de betreffende persoon géén e-mail bevestiging ontvangen. Dus ook niet kunnen inloggen.
Nu zie ik wel dat regelmatig om een 'onbekende' e-mailprovider/adres gaat -na dat ik gecontroleerd heb of het om een echte lid of spammer gaat. Blijkt vaak na dat ik privé een mailtje verstuur dat deze 'onbekende' e-mailadres wel bestaat.
Als ik bijvoorbeeld deze persoon handmatig activeer, kunnen ze wel inloggen. Maar krijgen nooit een melding per mail dat er een bericht is geplaatst of in mailbox zit. Omdat immers deze 'e-mailadres' niet bekend is.
Hoe kan ik dit oplossen; zodat er wel een e-mail bevestiging verstuurd wordt naar het lid met de 'onbekende' e-mailadres. En dat ze geactiveerd worden en dat ze per mail op de hoogte blijven van de berichten die geplaatst worden.
Groetjes, José
..