stijl veranderen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

stijl veranderen
ik zie dat ik MyBB-versie: 1.2.3 heb, waar/hoe kan ik de stijl veranderen.
..
..
Jan Thomas
Re: stijl veranderen
MyBB is niet hetzelfde als phpBB, je bent op het moment op het supportforum van die laatste!jantho schreef:ik zie dat ik MyBB-versie: 1.2.3 heb, waar/hoe kan ik de stijl veranderen.
..

Voor dit soort vragen kun je beter terecht bij het MyBB forum!

Succes!

Natuurlijk kun je ook phpBB beginnen, een eigen hostje zoeken installeren, en zoveel templates installeren als je wenst, eenvoudig in 1,2,3 en wat is nog beter? Alles is gratis ^_^ (en dat hoor je van een Belg
)

Hollander! 

- Zero Override
Maar toch, phpBB heeft een uitgebreider systeem, oneindig veel modificaties een kwadratische hoeveelheid templates, en andere mogelijkheden. Overigens heb je top support van op verschillende sites in eigen taal ^_^ of een tussentaal (Vlaams-Nederlands) 

Je moet alleen wel phpBB nemen en niet MyBB, want dat zijn dus andere dingen 

Ha dan is het goed, leve phpBB, maar zoals gezegd geen support voor Mybb hier 
succes.

succes.
Maargoed; Wat bedoel je precies met "stijl veranderen"? Wil je zelf een stijl veranderen? Dan zal je voor phpBB2 in templates/xxx/ moeten zijn.
Ze hadden eerst bij phpbb.com een demo met behoorlijk aantal stijlen, maar deze zijn weg.
Jan Thomas
Dat zijn alleen de downloads van de stijlen, geen demo zoals je kan zien en "lezen".Salomon schreef:Werkelijk?
Je zult het even moeten doen zonder een stijlen demo op phpBB.com, omdat deze nog in ontwikkeling is

Je zal het nu moeten doen met externe sites, maar ik adviseer je de stijlen te downloaden op phpBB.com, aangezien de meeste niet uptodate zijn.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads