Zoekmachine-bots als geregistreerde gebruikers.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Zoekmachine-bots als geregistreerde gebruikers.
phpBB versie: 2.0.22
Ik zie op het forum de diverse bots van zoekmachines als geregistreerde gebruikers staan. Ik vind dat erg handig en zou graag willen weten, hoe dat gerealiseerd is. Vooral de Google bot heeft meerdere IP-adressen, dus hoe wordt dit ondervangen?
Ik zie op het forum de diverse bots van zoekmachines als geregistreerde gebruikers staan. Ik vind dat erg handig en zou graag willen weten, hoe dat gerealiseerd is. Vooral de Google bot heeft meerdere IP-adressen, dus hoe wordt dit ondervangen?
Re: Zoekmachine-bots als geregistreerde gebruikers.
Daarvoor heb je een MOD nodig; http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=473524 
Nou ja hij word dan wel geen geregistreerde gebruiker als ware, maar word herkend als een zoekbot.

Nou ja hij word dan wel geen geregistreerde gebruiker als ware, maar word herkend als een zoekbot.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
O.K., hartelijk bedankt. Ik ga de MOD maar eens even binnenhalen en besnuffelen. 
Aanvulling: ik neem aan, dat er geen Nederlandse vertaling ergens rondzwerft? Of wordt dat eigen noeste arbeid?

Aanvulling: ik neem aan, dat er geen Nederlandse vertaling ergens rondzwerft? Of wordt dat eigen noeste arbeid?
Die zou er bij moeten zitten zover ik weet, tenminste heb hem laats nog toegevoegd.Centrum schreef:
zal wel effe kijken voor je, ik weet niet exact meer waar ik die gelaten heb.
Of hij zit er bij of hij zweeft rond op sourceforge.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
Ik zag hem er niet bij zitten, helaas.
Centrum, ik denk dat je best zelf wel die paar regeltjes kan vertalen van engels naar nederlands anders gebruik je een wordenboek ? xd
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.
Die vertaling is best wel te maken, maar ik heb momenteel andere prioriteiten.