[KIJK] >>>>>>>>>> BabeCheck.nl

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
DeMolT

Bericht door DeMolT » 21 okt 2003, 21:02

ik vin de template juist wel super :D

LadyBug
Contacteer:

Bericht door LadyBug » 22 okt 2003, 10:33

Ik vind het zo ook wel een mooi geheel, als je het vergelijkt met de eerst :P

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 22 okt 2003, 17:39

LadyBug schreef:Vernieuwde indeling 8)

http://www.babecheck.nl
Ik zie niets. Is dit soms een manier om je topic terug naar boven te krijgen :roll:

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 22 okt 2003, 17:42

SPyKoN schreef:Ik zie niets. Is dit soms een manier om je topic terug naar boven te krijgen :roll:
Dat is het soieso. Al zijn de fora wel wat geherorganiseerd idd. (boeiend :roll:)

LadyBug
Contacteer:

Bericht door LadyBug » 22 okt 2003, 18:23

Dus een nieuwe indeling :roll:

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 22 okt 2003, 18:45

mosymuis schreef:(boeiend :roll:)

LadyBug
Contacteer:

Bericht door LadyBug » 22 okt 2003, 18:51

Graag commentaar of het een goede beslissing was :roll:

DeMolT

Bericht door DeMolT » 23 okt 2003, 21:22

mosymuis bang voor concurrentie?

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 23 okt 2003, 22:43

ontzettend. :)

LadyBug
Contacteer:

Bericht door LadyBug » 24 okt 2003, 09:43

Beetje concurrentie kan geen kwaad he Moos :P

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 24 okt 2003, 09:50

Ach, het houd je wakker.

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 24 okt 2003, 10:51

LoL, waarom eigenlijk altijd die strijd..
Tis altijd net zo'n strijd hiero in Show-Off :lol:
[+] Isento at DeviantArt

DeMolT

Bericht door DeMolT » 24 okt 2003, 13:36

mee eens ik gun iedereen een goedlopend forum :wink:

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 24 okt 2003, 20:31

Leipo schreef:LoL, waarom eigenlijk altijd die strijd..
Dat niet, maar het gaat erom dat je niet spamt en je topic altijd niet naar boven moet proberen te schuiven. Het zijn degene die reageren die ideeën van Mosy's forum stelen etc

DeMolT

Bericht door DeMolT » 25 okt 2003, 14:04

wat *beep* je? :?

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 25 okt 2003, 16:03

SPyKoN schreef:
Leipo schreef:LoL, waarom eigenlijk altijd die strijd..
Dat niet, maar het gaat erom dat je niet spamt en je topic altijd niet naar boven moet proberen te schuiven. Het zijn degene die reageren die ideeën van Mosy's forum stelen etc
Vind ik zelf een heel domme reactie..
Zijn topic omhoogschuppen mag hij natuurlijk, dat ie dat doet door middel van een kleine update is misschien wat minder..
Maar niet alles komt van Mosy.. Mosy heeft zelf ook wat afleiding gehad bij zijn eigen forum denk ik.. dus dan kun je Mosy ook ervan beschuldigen..
Eigenlijk kopieert iedereen alles gewoon van elkaar dus wat maakt het uit dat Bug dan 1 forum op een onderwerp gericht maakt wat ook op mosymuis.nl te zien is..
Dan kunnen we jouw ook beschuldigen.. van te voren weet ik zeker dat je andere game-forums bezocht heb enzo dus tja..
[+] Isento at DeviantArt

Stef

Bericht door Stef » 25 okt 2003, 17:02

Leipo schreef:Vind ik zelf een heel domme reactie..
Zijn topic omhoogschuppen mag hij natuurlijk, dat ie dat doet door middel van een kleine update is misschien wat minder..
Niks is dom, en ik vind het jammer dat mensen hun topic omhoog schoppen. Net of ze anders niet aan leden kunnen komen.
Leipo schreef:Maar niet alles komt van Mosy.. Mosy heeft zelf ook wat afleiding gehad bij zijn eigen forum denk ik.. dus dan kun je Mosy ook ervan beschuldigen..
Eigenlijk kopieert iedereen alles gewoon van elkaar dus wat maakt het uit dat Bug dan 1 forum op een onderwerp gericht maakt wat ook op mosymuis.nl te zien is..
Dan kunnen we jouw ook beschuldigen.. van te voren weet ik zeker dat je andere game-forums bezocht heb enzo dus tja..
Hij heeft er zelfs 2 Babecheck.nl en zonesilver.nl.
Babacheck heeft hij letterlijk overgenomen.
Zonesilver heeft hij een idee op gedaan.

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 25 okt 2003, 17:21

Stefkuh schreef:
Leipo schreef:Vind ik zelf een heel domme reactie..
Niks is dom, en ik vind het jammer dat mensen hun topic omhoog schoppen. Net of ze anders niet aan leden kunnen komen.
Tis toch alleen maar reclame..
Stefkuh schreef:
Leipo schreef:Maar niet alles komt van Mosy.. Mosy heeft zelf ook wat afleiding gehad bij zijn eigen forum denk ik.. dus dan kun je Mosy ook ervan beschuldigen..

Hij heeft er zelfs 2 Babecheck.nl en zonesilver.nl.
Babacheck heeft hij letterlijk overgenomen.
Zonesilver heeft hij een idee op gedaan.
Onzinnig achtig iets want mosymuis.nl heeft ook warez..
[+] Isento at DeviantArt

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 25 okt 2003, 19:26

Stefkuh schreef: Niks is dom, en ik vind het jammer dat mensen hun topic omhoog schoppen. Net of ze anders niet aan leden kunnen komen.
Mee eens. Op http://www.helpmij.nl waar ik mod ben (>30.000 leden) gaan onderwerpen gewoon op slot, als mensen hun eigen topics omhoog blijven schoppen. Maar ja, hier zijn (nog) geen mods :roll:

Laten we wel wezen: het hele internet is gewoon een en al kopieren/plakken, dus degeen die hier beweert de 1e ergens mee geweest te zijn, snapt dat niet helemaal. Dus aub geen discussies over wie er eerst was, dat waren beide fora (of onderdelen ervan) namelijk niet.
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 25 okt 2003, 20:53

headout schreef:Laten we wel wezen: het hele internet is gewoon een en al kopieren/plakken, dus degeen die hier beweert de 1e ergens mee geweest te zijn, snapt dat niet helemaal. Dus aub geen discussies over wie er eerst was, dat waren beide fora (of onderdelen ervan) namelijk niet.
Ik wil hier anders toch even op ingaan, niet dat ik LadyBug persoonlijk wil aanvallen maar feit is wel dat ik, voor zover ik weet, het eerste Nederlandse forum was dat de naam Babecheck introduceerde. Dit heb ik even nagezocht met Google.

Natuurlijk is ieder onderwerp al eens behandeld, ook mijn vrouwen en warez forums zijn niet de eerste, maar ik probeer wel in alles dingen zelf te bedenken en probeer alles behalve standaard te zijn. Jammer genoeg gaat dit voor veel forums niet op, ik noem bijvoorbeeld het Lincoln forum wat echt talloze ideëen en items van mijn forum heeft overgenomen, vaak ook nog eens letterlijk. Je zou deze discussie eens van begin tot eind moeten doorlezen, dan kom je pas te weten hoe brutaal sommige forumeigenaren soms zijn. Hij ontkent, hij dreigt, hij verwijt ons zelfs van diefstal.

Wat ik hiermee wil zeggen? Het kan altijd erger; LadyBug is op zich een leuke admin en dat hij toevallig 2 forumitems van mij heeft "geleend" neem ik hem echt niet zo kwalijk. Het is vaak meer de manier waaróp het gebeurt, wat me stoort. En wat dat betreft kan ik met LadyBug nog goed door één deur. (als er deuren waren)

Gesloten